Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
BOŚ rezygnuje z „Konta bez kantów"

Najważniejszym rachunkiem w ofercie banku pozostaje „Konto bez kosztów", której jednak pewne koszty ma

BOŚ Bank konsekwentnie dąży do uproszczenia swojej oferty. Po tym jak w kwietniu ubiegłego roku zrezygnował ze sprzedaży „Konta internetowego", tym razem przyszła kolej na „Konto bez kantów", które swego czasu było podstawowym rachunkiem w ofercie instytucji. Jego miejsce zajęło „Konto bez kosztów".

Rachunek ten możecie pamiętać z dość głośnej kampanii reklamowej, którą bank przeprowadził latem ubiegłego roku. Zakładając „Konto bez kosztów" można było dostać kilkuset złotowy bon do wykorzystania w sklepach sieci Decathlon, np. na zakup roweru. Z promocji skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób.

Przeczytajcie także: mBank podnosi opłaty klientom indywidualnym i firmom

Warto jednak wspomnieć, że „Konto bez kosztów" wcale nie jest zupełnie darmowe. Bank nie pobiera prowizji za prowadzenie rachunku ani za używanie wydanej do niego karty. Pod warunkiem wszak, że korzysta się z niej aktywnie, czyli wydaje bezgotówkowo min. 300 zł miesięcznie. W przeciwnym razie opłata za kartę wynosi 5 zł miesięcznie. Klienci mają za to bezpłatne przelewy internetowe oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

To czyni „Konto bez kosztów" jednym z najatrakcyjniejszych cenowo na rynku. Przy czym osoby, które skorzystały z rowerowej promocji mają bardziej wygórowane warunki korzystania z rachunku. Aby karta była bezpłatna, muszą wydawać nią min. 900 zł miesięcznie. Jeżeli tego nie zrobią, będą płacić za kartę 10 zł miesięcznie.

Przeczytajcie także: Rekordowy kwartał w bankowości elektronicznej

Przy okazji zajrzałem do sklepu Google Play, w którym od niedawna znajduje się aplikacja mobilna BOŚ Banku. Być może pamiętacie artykuł na Cashless, w którym - krótko mówiąc - mocno skrytykowaliśmy apkę. Nie podobało się nam to, że służy ona jedynie do logowania, a przy próbie wykonania jakiejkolwiek transakcji przekierowuje użytkownika do serwisu transakcyjnego przygotowanego w technologii RWD. Tekst znajduje się tutaj.

Okazuje się, że nie tylko nam się to nie podoba. Aplikację pobrano dotąd ponad tysiąc razy. Ma jednak bardzo słabe notowania wśród klientów – średnia ocen to jedynie 2,7. Do tego komentarze użytkowników świadczą o tym, że spodziewali się czegoś więcej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies