Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Trzeci portfel MasterPass już dostępny

Rozwiązanie ułatwiające dokonywanie płatności w internecie wdrożyła firma mPay

Operator płatności mobilnych dołączył do firmy uPaid oraz Raiffeisen Polbanku, które już wcześniej umożliwiały rejestrację oraz podpięcie kart płatniczych do MasterPassa. Portfel MasterCarda umożliwia płatności za zakupy w sieci tzw. jednym kliknięciem. Po jednorazowej rejestracji wystarczy w sklepie wybrać tę metodę płatności, a następnie zalogować się do niego. Dzięki temu dane karty nie są przekazywane do sklepu, więc nie ma ryzyka ich wykradzenia przez cyberprzestępców.

Przeczytajcie także: Tak zarejestrujesz się w portfelu MasterPass

Na razie rejestracja oraz płatności portfelem mPaya odbywają się w dość tradycyjny sposób, czyli na stronie internetowej. W przyszłości jednak ma to być możliwe również w środowisku m-commerce. Jak spółka to sobie wyobraża? Zaprezentuje to na konferencji prasowej w przyszłym tygodniu.

Tymczasem jeszcze w październiku MasterPass ma być dostępny w drugim banku, czyli BZ WBK. Podobnie jak w Raiffeisen Polbanku, także i tu portfel umożliwi rejestrację tylko własnych kart. W przypadku uPaid i mPay do portfela można dodać karty dowolnego banku w Polsce, także z logo Visy.

Przeczytajcie także: Będą dopłacać sklepom do transakcji Blikiem

Rozwiązaniem konkurencyjnym do MasterPassa jest V.me od Visy. Kilka tygodni temu organizacja wstrzymała prace rozwojowe nad tym produktem. Prawdopodobnie w efekcie planowanych zmian właścicielskich – Visa Europe ma zostać przejęta przez amerykańską Visa Inc. Ta z kolei ma własne globalne rozwiązanie „Visa Checkout”, które być może w przyszłości zastąpi V.me.

Nowe metody płatności, w szczególności rozwój płatności mobilnych, to przewodni temat konferencji „Payment Meeting”, która 4 listopada odbędzie się w Hotelu Bristol w Warszawie. Serwis Cashless jest patronem medialnym tego wydarzenia. Swoje uczestnictwo w konferencji można zgłosić tutaj.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies