Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut zaoferuje terminale płatnicze. Szuka nazwy dla nowego produktu

Z nieoficjalnych na razie informacji wynika, że nowy produkt znajdzie się w ofercie Revoluta najwcześniej pod koniec bieżącego kwartału

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, w najbliższym czasie w ofercie Revoluta mogą znaleźć się mPOS-y, czyli mobilne terminale płatnicze. Taki wniosek można wyciągnąć na podstawie korespondencji rozesłanej do niektórych klientów Revoluta posiadających u niego rachunki firmowe. W owej korespondencji brytyjski fintech prosi klientów o pomoc przy wyborze nazwy dla nowego produktu.

Przeczytajcie także: Płatności za parkowanie z konta Revolut

– Opracowaliśmy nowy produkt i chcielibyśmy, abyś pomógł nam go nazwać. To mały czytnik kart, dzięki któremu można przyjmować płatności od kogokolwiek i gdziekolwiek – pisze Revolut do swoich klientów.

Na razie nie udało mi się dowiedzieć, kiedy mPOS trafi do oferty Revoluta. Z nieoficjalnych informacji wynika natomiast, że najwcześniej może do tego dojść pod koniec bieżącego kwartału oraz że najpierw prawdopodobnie będą mogli z niego korzystać klienci z Wielkiej Brytanii. Dopiero w dalszej kolejności można spodziewać się jego wprowadzenia na innych rynkach, na których działa Revolut, w tym w Polsce.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadza nowe karty kolekcjonerskie

Jeżeli Revolut rzeczywiście wprowadzi terminale płatnicze, będzie oferował kompleksowe usługi akceptacji transakcji. Przypomnę, że od dłuższego czasu jego klienci firmowi mogą już korzystać z bramki do płatności online. Takie wielokanałowe podejście do akceptacji jest zjawiskiem stosunkowo nowym na polskim rynku. Obowiązującym standardem nadal pozostaje specjalizacja operatorów terminali w obsłudze płatności w sklepach stacjonarnych oraz integratorów płatności internetowych w obsłudze e-commerce.

Natomiast niedługo klienci Revoluta będą mogli korzystać z jeszcze jednej nowej opcji. Jak donosi inny czytelnik cashless.pl, w najnowszej wersji beta aplikacji brytyjskiego fintechu pojawiła się możliwość zmiany domyślnej nazwy użytkownika na własną. Klient będzie mógł dokonać w sumie dwóch takich zmian.

Zdjęcie będące ilustracją artykułu nie prezentuje produktu Revoluta.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies