Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Po autach osobowych przyszedł czas na dostawczaki. Carsmile otwiera e-salon dla profesjonalistów

Nowa platforma będzie działać pod marką Carsmile Pro

Carsmile zapowiada stworzenie nowej platformy: salonu z samochodami dostawczymi. Platforma o nazwie Carsmile Pro będzie, na co wskazuje nazwa, przeznaczona dla profesjonalistów. Firma zapewnia, że w prosty sposób, całkowicie online, uda się na niej zamówić foodtrucka, lawetę czy nawet koniowóz. Właściwą dla swoich potrzeb konfigurację użytkownik wykona w kilku krokach z pomocą smartfona lub laptopa.

Przeczytajcie także: Banki z Polski mają już prawie 7 mln aktywnych użytkowników Blika

Spółka wyjaśnia, że rynek pojazdów dla profesjonalistów zdecydowanie różni się od segmentu, w którym firma działała do tej pory. W tym przypadku klienci nie zwracają większej uwagi na rodzaj tapicerki czy kolor, ale moc silnika, przestrzeń załadunkową czy sposób otwierania drzwi. Liczą się inne parametry, a więc i sposób konfiguracji na platformie oraz model sprzedaży muszą być inne. Samochód dostawczy powinien spełniać konkretną rolę, być przystosowany do przewożenia mrożonek, przyrządzania gorących posiłków czy przewozu materiałów budowlanych.

Przeczytajcie także: Kolejny ubezpieczyciel wycofuje się z polskiego rynku

Platforma Carsmile, umożliwiająca długoterminowy wynajem i leasing samochodów online, działa od czerwca 2018 roku. Łącznie sprzedała 3,6 tys. nowych samochodów. Firma oferuje abonament oraz leasing. Jej klientami są małe firmy oraz osoby prywatne. Na platformie widocznych jest ok. 1200 nowych samochodów większości marek motoryzacyjnych. W październiku 2020 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że większościowy pakiet akcji startupu kupiła OLX Group. Z kolei kilka tygodni temu okazało się, że oba te podmioty zamierzają namieszać na rynku motocykli i zaoferują je w abonamencie.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies