Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
mBank zamyka stacjonarne punkty usług maklerskich. Klienci wszystkie zlecenia będą składać zdalnie

Od 1 marca mBank zamknie pięć spośród sześciu prowadzonych przez siebie punktów usług maklerskich

Od 1 marca mBank zamyka punkty usług maklerskich. Spośród sześciu prowadzonych dotychczas placówek do dyspozycji klientów zostanie tylko jedna – ulokowana w Warszawie, przy ul. Prostej 18. Instytucja swoją decyzję tłumaczy preferencjami klientów, którzy obecnie korzystają z usług maklerskich niemal w 100 proc. online, więc placówki nie były przez nich odwiedzane.

Przeczytajcie także: ING, PKO i Santander chcą ułatwić życie inwestorom

Bank zachęca do zdalnego kontaktu i zaznacza, że sprawy, którymi zajmowały się stacjonarne punkty, można załatwić z domu: w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej, na mLinii lub mailowo. Z kolei tych klientów, którzy chcieliby odwiedzić centralę w Warszawie, prosi o wcześniejsze umówienie wizyty za pośrednictwem mLinii.

Przeczytajcie także: W Santanderze można inwestować za pośrednictwem bankowości internetowej

Przy okazji mBank przypomina, że wizyta w placówce nie jest potrzebna do założenia rachunku maklerskiego. Można to zrobić przez internet. Za pomocą aplikacji biura maklerskiego klienci mogą inwestować z dowolnego miejsca, również na ekranie smartfona lub tabletu. Zaś wszystkie niezbędne informacje oraz analizy i rekomendacje klienci znajdą na pulpicie w eMaklerze.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: MBANK

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies