Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
EnveloBank zniknie z rynku. Poczta informuje o integracji marki z Pocztowym

Pocztowcy chcą rozwijać nowoczesne usługi finansowe, ale nie pod marką, którą od kilku lat firmują rozwiązania dla młodych klientów

Poczta Polska poinformowała o łączeniu marek Banku Pocztowego i EnveloBanku. Ich klienci detaliczni wkrótce będą korzystać z bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Instytucja zapewnia, że proces ten rozpocznie się w pierwszej połowie marca, a pełna migracja do nowego serwisu zakończy się w sierpniu tego roku. W tym czasie rozwiązania technologiczne EnveloBanku zostaną przeniesione do Pocztowego.

Przeczytajcie także: Carsmile i OLX chcą zrewolucjonizować sprzedaż motocykli

Bank zrezygnuje z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych, obowiązywać będzie pocztowy.pl. Produkty ulegną ujednoliceniu i będą występować wyłącznie pod marką Banku Pocztowego. Zapowiadany jest szerszy dostęp do nowoczesnych rozwiązań: płatności Blik, modułu Kalendarza do planowania płatności czy szybkiego opłacania faktur, powiązania z aplikacją Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Wspomina się także o otwieraniu rachunków z wykorzystaniem wideoweryfikacji.

Przeczytajcie także: Otodom umożliwia weryfikację tożsamości najmujących

Przedstawiciele banku przekonują, że jedna marka oznacza większy porządek w usługach. Jednocześnie ma to być otwarcie się na nowe technologie, krok w kierunku szybkiej digitalizacji. Priorytetem będzie ponoć częste wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych, w tym tych opartych o automatyzację. Chociaż brzmi to ciekawie, pojawia się pytanie o sens rozwijania przez kilka lat marki EnveloBank. Niestety, Poczta nie wyjaśnia tego zagadnienia w swoim komunikacie.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies