Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Prudential uruchamia portal kliencki. W serwisie mojePru będzie można sprawdzić m.in. informacje o polisie i stan płatności

Prudential to ubezpieczyciel skupiający się na polisach zapewniających ochronę na życie połączoną z możliwością oszczędzania

Prudential uruchomił serwis mojePru, dzięki któremu klienci ubezpieczyciela zyskali dostęp online do swoich polis. Portal, działający pod adresem www.mojepru.pl, został zaprojektowany tak, aby można było z niego wygodnie korzystać również na urządzeniach mobilnych.

Przeczytajcie także: Zmiany w aplikacji mojePZU

Użytkownicy serwisu znajdą tam wszystkie informacje o swoich polisach, będą mogli więc sprawdzić, do kiedy obowiązuje ich ubezpieczenie, jaka jest jego suma, czy jaką kwotę dostaną na koniec trwania umowy. Ubezpieczający zyskują również stały dostęp do takich dokumentów jak ogólne warunki ubezpieczenia czy harmonogram płatności.

W moimPru klient może też sprawdzić swoje dane czy kontakt do konsultanta, który przygotowywał polisę, a także stan opłacenia składek – serwis pokaże mu ewentualną zaległość bez potrzeby kontaktowania się z infolinią. Firma zapowiada wzbogacenie w przyszłości portalu o kolejne funkcje, jednak nie chciała na razie wyjawić, jakie udogodnienia planuje i czy klienci będą mogli za pośrednictwem serwisu np. opłacać miesięczne składki na ubezpieczenie.

Przeczytajcie także: Nationale-Nederlanden umożliwia zdalny zakup polisy z wykorzystaniem mojegoID

Podczas gdy Prudential stawia pierwsze kroki w budowaniu portalu klienckiego, konkurenci pracują nad udoskonalaniem swoich serwisów. Niedawno w cashless.pl mogliście przeczytać o nowościach, które mają się pojawić w mojejAvivie. Od niedawna ubezpieczeni mogą zlecić w serwisie automatyczne pobieranie środków ze swojej karty na kolejne miesięczne składki za ubezpieczenia życiowe i zdrowotne, a wkrótce będą mogli w ten sposób płacić również Blikiem. Aviva pracuje także nad wdrożeniem cyfrowej weryfikacji tożsamości klienta oraz trwałego nośnika.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies