Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Problemy klientów firmowych w ING. Część z nich nie może płacić w internecie kartami

Niektórzy klienci ING nie mogą płacić swoimi kartami zarówno w polskich, jak i zagranicznych sklepach internetowych

Bilety kolejowe, usługi firm technologicznych, zakupy na Allegro – niektórzy klienci ING Banku Śląskiego od kilku dni nie mogą za nie płacić kartami firmowymi, o czym informuje serwis parkiet.com. Na problem uwagę zwrócili jego czytelnicy, a po weryfikacji zgłoszeń okazało się, że niedogodności dotyczą tylko kart wydanych przez ING klientom firmowym.

Przeczytajcie także: KNF ostrzega przed fałszywą stroną Banku Pekao

Oprócz PKP Intercity, Google, Facebooka czy Allegro, na liście podmiotów, w których płatności nie działają, znaleźć można też m.in. Booking.com, Viatoll, Steam Games, Zarę czy Adobe. Co na to bank? ING wyjaśnia, że 29 grudnia wprowadził zmiany w systemie kartowym, zgodnie z wytycznymi dyrektywy PSD II w zakresie silnego uwierzytelniania transakcji – wymagają one dwuskładnikowego zabezpieczenia. I to prawdopodobnie te zmiany stoją za problemami z płatnościami.

Przeczytajcie także: SGB wyłącza starą aplikację mobilną. I żegna płatności HCE

Biuro prasowe ING wytłumaczyło, że do zmian wdrożonych przez bank nie była dostosowana część sklepów internetowych oraz agentów rozliczeniowych. Mogło to skutkować odrzucaniem transakcji. Jednocześnie instytucja zapewnia, że po jej stronie trwają prace, które mają skutkować uzgodnieniem standardu płatności w e-commerce pomiędzy bankiem i agentami rozliczeniowymi.

Więcej na temat tych zmian możecie przeczytać w tekście Nowe zasady potwierdzania transakcji kartą w internecie. Zobaczcie, jakie zmiany wprowadzi Wasz bank.

Źródło: parkiet.com

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies