Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Asseco wdraża jednorazowy podpis elektroniczny w Santander Consumer Banku. Ułatwi zaciąganie kredytów

Nowe zastosowanie podpisu elektronicznego Asseco ma nie tylko przyspieszyć procesy kredytowe, ale i zmniejszyć zużycie papieru

Santander Consumer Bank poinformował, że proces zawierania u niego umów kredytowych ulegnie przyspieszeniu, a pomoże w tym wdrożenie jednorazowego podpisu elektronicznego. Usługę wprowadzi i zapewni jej wsparcie (technologiczne, prawne i organizacyjne) firma Asseco. Podmioty przekonują, że nowe rozwiązanie nie tylko skróci czas obsługi klientów i zwiększy efektywność pracowników, ale też ograniczy papierowy obieg dokumentów.

Przeczytajcie także: Do Huawei AppGallery trafiła aplikacja Nest Banku

System wprowadzany przez Asseco Data System umożliwia elektroniczne zawieranie umów. Ich akceptacja odbywa się przy użyciu podpisów jednorazowych autoryzowanych kodami SMS. Wprowadzenie procesów paperless pozwoliło na ograniczenie miejsca zajmowanego przez umowy w wersji papierowej. Instytucje zadeklarowały także dalszą cyfryzację procesów.

Przeczytajcie także: Startup Homly pozyskał na rozwój 1,5 mln zł

Jeżeli chodzi o usługi oferowane przez Asseco, to niedawno w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o Asseco BooX (Bank out of the Box), czyli uniwersalnej platformie procesowej i technologicznej do sprzedaży oraz obsługi produktów finansowych. Może służyć do przebudowy lub modernizacji istniejącego banku lub stanowić zalążek do budowy nowej instytucji. Jej twórcy zapewniają, że rozwiązanie to pozwala szybko scyfryzować bank.

Na rynku jest już dostępnych kilka takich narzędzi. Jedno z nich oferuje na przykład firma Incat, która opracowała platformę usługową FaaS AI przeznaczoną dla fintechów. Te korzystając z niej otrzymują dostęp do zestawu usług, które pozwalają na pełną obsługę operacji finansowych, w tym integracje z izbami rozliczeniowymi, usługami on-boardingu klientów, AML, antyfraud etc. Firma chwali się, że dzięki takiej piaskownicy biznesowej, fintech wiele nie inwestując może przetestować różne modele działania i dobrać dla siebie optymalne rozwiązania.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies