Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Już nie tylko prośba o przelew. W aplikacji mBanku możecie też podzielić rachunek, np. za wizytę w restauracji

mBank jest drugim bankiem w Polsce, po ING, który wprowadził taką usługę realizowaną przez Blika

Wczoraj w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać tekst na temat nowej usługi, jaka trafiła do aplikacji mBanku. Mowa o sekcji umożliwiającej zarządzanie portfelem funduszy inwestycyjnych. Jak się jednak okazuje, aktualizacja skrywa jeszcze jedną ciekawą funkcję, której doszukał się jeden z czytelników cashless.pl. To opcja wykorzystująca Blika i pozwalająca na podział między znajomymi rachunku np. za wspólną wizytę w restauracji.

Przeczytajcie także: Fundusze inwestycyjne trafiły do aplikacji mBanku

Nowa funkcja dostępna jest w zakładce obecnej już wcześniej w aplikacji mBanku a umożliwiającej wysłanie do znajomych prośby o przelew. Teraz dodatkowo określoną kwotę można podzielić po równo pomiędzy kilku znajomych i wysłać do wszystkich za jednym razem prośbę o zwrot pieniędzy.

mBank jest drugim bankiem na polskim rynku, który wprowadził do swojej aplikacji nową usługę Blika. Wcześniej taka możliwość pojawiła się w aplikacji ING. Więcej na ten temat w tekście ING potwierdził wczorajsze informacje cashless.pl: prośba o przelew już dostępna dla klientów tego banku.

Przeczytajcie także: Lemonade kontynuuje ekspansję w Europie

Jak wspomniałem, możliwość podziału rachunku to druga, oprócz zarządzania funduszami inwestycyjnymi, funkcja, jaka znalazła się w ostatniej aktualizacji aplikacji mBanku sygnowanej numerem 3.39. Aktualizacja jest już dostępna w markecie App Store, ale wciąż nie widzę jej jeszcze w Google Play. Zakładam, że mBank udostępnia ją stopniowo i wkrótce będą mogli ją pobrać wszyscy klienci.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies