Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejny hipermarket w sieci. Wystartował eCarrefour

Na razie w ofercie telefony, AGD oraz sprzęt fotograficzny. Artykuły spożywcze jeszcze nie teraz

eCarrefour wystartował przed świętami z ofertą AGD, sprzętu fotograficznego, telefonami, komputerami oraz asortymentem z działu dom i ogród. Na razie kupujący mogą wybierać spośród 800 produktów. Czas oczekiwania na zakupy to maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Towary dostarczane są kurierem w cenie 9,99 zł, przy czym cena dostawy nie zależy od wielkości paczki.

Przeczytajcie także: Visa Checkout zastąpi V.me. To już pewne

W wybranych miejscach w Polsce, obecnie tylko w Krakowie, kupujący będą mogli skorzystać z systemu click&collect, który polega na zamówieniu produktu w sieci i odebraniu go samemu w centrum handlowym. Zastanawiam się, co ma skłonić klientów do wyboru takiego rozwiązania. Być może ceny zamawianych w ten sposób rzeczy?

Zatem popatrzmy. eCarrefour proponuje np. smartfon LG Joy w kolorze niebieskim za 249 zł. Za taką samą cenę telefon kupicie także w Komputroniku i sklepach sieci Karen. Dodatkowo w tym pierwszym kurier dostarczy go w ciągu 2 godzin. Smartfon Samsung Galaxy J1 też niebieski w eCarrefourze kupicie za 379 zł. Za dziesięć złotych mniej ten sam sprzęt proponuje Avans i Electro.pl, na dodatek z darmową dostawą. Wreszcie za ekspres ciśnieniowy do kawy na kapsułki Boscha e-sklep Carrefoura życzy sobie 159 zł, czyli znowu 10 zł więcej niż Electro.pl, Avans i Mediaexpert.

Przeczytajcie także: Możecie podróżować taniej, płacąc kartą

To tylko ceny trzech pierwszych z brzegu towarów, jakie porównałem w sieci. Wygląda więc na to, że cenami Carrefour na razie klientów nie skusi. Zaletą sklepu jest to, że za zakupy można zapłacić na każdy możliwy sposób, czyli gotówką przy odbiorze, ale też przelewem z konta, MasterPassem, kartą czy Blikiem.

Tymczasem z dużych sieci już tylko Biedronka i Lidl nie prowadzą sprzedaży przez internet. Choć, jak pisaliśmy w tym tekście, właściciel tej pierwszej sieci wiosną 2015 r. nie wykluczał, że wkrótce rozpocznie także taką działalność.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies