Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Fintech Carsmile chwali się wynikami. Startup sprzedał online już 2200 samochodów

Carsmile obsługuje klientów wyłącznie zdalnie, a samochody dostarcza pod dom

Carsmile, platforma do długoterminowego wynajmu i leasingu samochodów online, poinformowała o rekordowych wynikach zanotowanych w czerwcu. Firma zawarła w poprzednim miesiącu 180 umów – o 20 proc. więcej niż w maju i aż o 360 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Dotychczas najlepszym miesiącem był luty – za pośrednictwem platformy sprzedano wówczas 150 pojazdów.

Przeczytajcie także: Płatności Google Pay powyżej 100 zł bez PIN-u na terminalu

Startup przedstawia swoje wyniki jako ewenement, podkreśla, że w poprzednich miesiącach branża motoryzacyjna notowała spadki z powodu pandemii. Zestawienie ich wyników z rezultatami całego sektora ma potwierdzać, że ratunkiem dla segmentu automotive są właśnie sprzedaż aut przez internet oraz wynajem długoterminowy. Firma podaje, że tylko w czerwcu stronę Carsmile odwiedziło 150 tysięcy użytkowników. Od początku swego istnienia fintech sprzedał 2200 aut, chociaż nie posiada ani jednego salonu.

Przeczytajcie także: Z Autopay korzysta już 300 tys. osób

Na temat Carsmile mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl m.in. w marcu, gdy startup zaoferował klientom darmowe dostarczanie zdezynfekowanych aut pod ich dom. Proces wyboru auta, złożenie wniosku oraz podpisanie umowy można było przeprowadzić online. Kontakt z dostawcą ograniczono do minimum. Użytkownicy korzystający z nowej procedury otrzymywali protokół odbioru samochodu mailem, który można było zaakceptować z pomocą wiadomości SMS. Warto też przypomnieć, że Carsmile znalazł się na Mapie Polskiego Fintechu 2020.

Fot. Volvo

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies