Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
PayPo z nowym partnerem. Płatności odroczone pojawią się w popularnych sklepach z odzieżą i obuwiem

Usługa będzie dostępna w sizeer.pl, symbiosis.com.pl, timberland.pl, galeriamarek.pl, 50style.pl i butysportowe.pl

Firma PayPo, działająca na rynku płatności odroczonych, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Marketing Investment Group, czyli podmiotem zarządzającym sprzedażą detaliczną marek obuwniczych i odzieżowych. Chodzi o Sizeer, Timberland, 50 style, Symbiosis. I to właśnie w ich sklepach internetowych (a dodatkowo w galeriamarek.pl oraz butysportowe.pl) klienci będą mogli korzystać z odroczonych płatności PayPo.

Przeczytajcie także: PayPo małą instytucją płatniczą

W komunikacie prasowym PayPo uściśla, że w swoim portfolio ma już ponad sto sklepów z branży modowej. Wśród nich znaleźć można 4F, Answear, Big Star, Gino Rossi czy Ochnika. Łącznie usługa polskiego fintechu jest już dostępna w ponad 1 tys. e-sklepów (wśród nich są Media Markt, Decathlon, Media Expert, Wojas, 5.10.15, Tous i Leroy Merlin). Z odroczonych płatności PayPo miało już skorzystać 250 tys. klientów.

Przeczytajcie także: Rekordowy wzrost zainteresowania odroczonymi płatnościami PayPo

PayPo działa na rynku od 2018 roku. To jedna z kilku firm oferujących w Polsce tzw. odroczone płatności. Umożliwia zamówienie produktu w sklepie internetowym i płatność za niego po kilkunastu czy kilkudziesięciu dniach. Dzięki współpracy z operatorem usługi Przelewy24 odroczone płatności PayPo są dostępne dla dużej części klientów Allegro. Na rozwój rozwiązań tego typu spory wpływ może mieć pandemia, która przyspieszyła wzrost e-commerce i usług z nim powiązanych. PayPo otrzymał nominację do tytułu Fintech Roku serwisu cashless.pl.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies