Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Inteligo wyłącza powiadomienia na GaduGadu. Będą działać tylko do końca lipca

Decyzja ma związek z wycofaniem z użytku systemu obsługującego powiadomienia

Inteligo, internetowy bank należący do PKO BP, ogłosił, że 1 sierpnia bieżącego roku wyłączy możliwość otrzymywania powiadomień o zdarzeniach na rachunku wysyłanych za pomocą komunikatorów internetowych, takich jak GaduGadu i Jabber. Jak tłumaczy biuro prasowe PKO BP, decyzja ma związek z wycofaniem z użytku systemu operacyjnego, który obsługiwał powiadomienia.

Przeczytajcie także: Karty do streamingu w aplikacji IKO

GaduGadu był swego czasu jednym z najpopularniejszych sposobów komunikacji między internautami w Polsce i miał miliony użytkowników. Inteligo udostępniło usługę otrzymywania powiadomień o operacjach na rachunku za pomocą tego rozwiązania w 2009 r. Było pierwszym i jednym z nielicznych, jeżeli nie jedynym bankiem, oferującym takie rozwiązanie.

Przeczytajcie także: Już trzy aplikacje polskich banków w AppGallery

Po wyłączeniu powiadomień przez komunikatory posiadacze rachunków Inteligo nadal będą mogli korzystać z innych form otrzymywania powiadomień o zdarzeniach na rachunku. Są to więc przede wszystkim komunikaty push wyświetlane przez aplikację mobilną a także powiadomienia wysyłane w wiadomościach SMS oraz za pomocą poczty elektronicznej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies