Z Rachuneo korzystają obecnie klienci indywidualni. Serwis deklaruje, że wkrótce uruchomi także usługi dla małych i średnich firm
Firma Blue Media tworząca m.in. system Autopay do szybkich i automatycznych płatności online, zainwestowała w spółkę Polskie Aplikacje Transakcyjne, czyli operatora serwisu Rachuneo. W związku z tą operacją przejęła 18 proc. udziałów w fintechu tworzącym serwis do porównywania ofert i zawierania umów o usługi energetyczne i telekomunikacyjne.
Przeczytajcie także: Na A4 już prawie jedna czwarta przejazdów opłacana automatycznie
Serwis, w który zainwestowała spółka Blue Media, pełni nie tylko rolę porównywarki ofert – jego zadaniem jest także analiza rachunków i podpowiadanie klientom, czy zmiana dostawcy jest dla niego opłacalna. Jeśli odpowiedź jest twierdząca, serwis pomoże użytkownikowi przejść przez wszelkie formalności. Proces ten odbywa się w pełni online.
Przeczytajcie także: Firma Blue Media wychodzi za granicę. Obsłuży włoskich klientów Kruka
Rachuneo przekonuje, że ma dostęp do wszystkich aktualnych ofert i promocji na polskim rynku dotyczących usług energetycznych i telekomunikacyjnych. Serwis współpracuje z wieloma dostawcami, takimi jak PGE Centrum (spółka należąca do Polskiej Grupy Energetycznej) czy Po Prostu Energia. Platformę rachuneo.pl miesięcznie odwiedza około 50 tys. unikalnych użytkowników. Korzystanie z serwisu jest bezpłatne.
Zostaw komentarz