Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Płatności bezgotówkowe notują dynamiczny wzrost popularności. Oto kolejny dowód, tym razem od operatora aplikacji Be Loyal

Liczba nowych użytkowników aplikacji umożliwiającej płatności na myjniach samochodowych w ciągu pierwszych dwóch tygodni marca wzrosła o 155 proc.

Operator aplikacji Be Loyal, umożliwiającej płatności mobilne za usługi oferowane przez sieci myjni BKF, chwali się dynamicznym wzrostem zainteresowania apką. Z jego komunikatu prasowego wynika, że w okresie od 1 do 15 marca w porównaniu z okresem od 1 do 15 lutego bieżącego roku, wartość wystawionych przy pomocy aplikacji faktur za usługi wzrosła o 27 proc., liczba wystawionych dokumentów – o 103 proc. a liczba nowych użytkowników – aż o 155 proc.

Przeczytajcie także: Przez koronawirusa rośnie zainteresowanie Orlen Pay

Dane operatora Be Loyal to kolejny w ostatnim czasie sygnał informujący o szybkim wzroście zainteresowania klientów płatnościami bezgotówkowymi, wynikający z zagrożenia koronawirusem. Zdaniem części ekspertów płatności kartami niosą ze sobą mniejsze ryzyko zarażenia niż płatności gotówkowe. W tym kontekście ocenia się, że płatności mobilne są jeszcze bezpieczniejsze gdyż ich użytkownicy nie muszą dotykać terminali czy rozmieniarek banknotów, używanych przez wielu różnych klientów.

W ostatnim czasie o wzroście zainteresowania płatnościami mobilnymi w aplikacji Orlen Pay informował Polski Koncern Naftowy. – Obserwujemy lawinowy wzrost popularności naszej aplikacji Orlen Pay, co świadczy o tym, że klienci naszych stacji bardzo odpowiedzialnie pochodzą do kwestii ograniczenia kontaktów w obliczu koronawirusa – napisał na swoim profilu na Twitterze Michał Kos z działu PR Orlenu.

Przeczytajcie także: Wzrost udziału płatności bezgotówkowych w gastronomii

Zwiększonego zainteresowania płatnościami bezgotówkowymi dowodzą także dane firmy Nomee, która dostarcza oprogramowanie wspomagające zarządzanie gastronomią. Z jej usług korzysta kilkaset różnego rodzaju restauracji i barów. Od początku marca do połowy tego miesiąca udział przychodów realizowanych przez klientów Nomee bezgotówkowo wzrosła z ok. 70 proc. do niemal 90 proc. Więcej na ten temat w tekście Apele przynoszą skutek? W ostatnich dniach udział kart w płatnościach detalicznych mógł wzrosnąć bardzo dynamicznie.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies