Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polska Bezgotówkowa rusza z nową kampanią. Przekonuje, że bezgotówkowo znaczy bezpieczniej niż gotówkowo

Nowa kampania fundacji ma oczywiście związek z rozprzestrzeniającym się koronawirusem

Biuro prasowe fundacji Polska Bezgotówkowa poinformowało o uruchomieniu nowej kampanii #zdrowobezgotówkowo. Jak czytam w komunikacie prasowym, celem akcji jest zwiększanie świadomości i wiedzy w zakresie bezpieczeństwa korzystania z różnych instrumentów płatniczych. Wszystko oczywiście w kontekście trwającej pandemii koronawirusa.

Przeczytajcie także: KNF chce przyspieszenia podniesienia limitu na płatności bez PIN

– Chcemy wielotorowo docierać do tych grup, które mają najczęstszą styczność z pieniądzem papierowym i płatnościami bezgotówkowymi. W naszej komunikacji powołujemy się na sprawdzone źródła i przekazujemy informacje dotyczące bezpieczeństwa płatności. Dbamy o to, aby jakość kierowanych do odbiorców komunikatów była jak najwyższa. Zależy nam na bezpieczeństwie zdrowotnym społeczeństwa – podkreśla Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej.

Kampania jest prowadzona za pośrednictwem mediów społecznościowych: serwisów Facebook, Twitter i LinkedIn, w mediach tradycyjnych oraz cyfrowych. Kampanii towarzyszą również spoty radiowe. Tematyka realizowanych działań dotyczy zasad dokonywania płatności: preferowania instrumentów bezgotówkowych oraz zachowana zasad higieny: dezynfekowania terminali płatniczych, telefonów i innych urządzeń mobilnych oraz mycia rąk po zakupach.

Przeczytajcie także: WHO odcina się od nakazu ograniczenia gotówki

Warto przypomnieć, że kilka tygodni temu media obiegła informacja, że WHO (Światowa Organizacja Zdrowia) zachęca do ograniczenia korzystania z gotówki jako tej, która może przenosić koronawirusa. Później organizacja wyjaśniła, że nie ma póki co dowodów na to, że wirus może przetrwać na banknotach i monetach. Podkreśliła jednak, że zaleca się mycie rąk po każdym użyciu gotówki, w szczególności jeśli przy okazji ma się do czynienia z jedzeniem.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies