Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Banki z Polski mają ponad 13 mln klientów mobilnych. Z tego ponad 5 mln to klienci mobile only

Najwięcej klientów mobilnych ma PKO i mBank, a mobile only – PKO i ING

Z danych udostępnionych przez biura prasowe największych banków w Polsce wynika, że na koniec września bieżącego roku miały ponad 13 mln aktywnych klientów mobilnych. Aktywnych to znaczy takich, którzy w każdym z trzech miesięcy poprzedniego kwartału logowali się na rachunek z urządzenia mobilnego, a więc np. za pomocą aplikacji mobilnej albo tzw. lekkiego serwisu transakcyjnego. To o ponad milion więcej niż na koniec czerwca bieżącego roku.

Przeczytajcie także: Raport na temat liczby i wartości transakcji mobilnych

Z kolei do kategorii mobile only zalicza się klientów, którzy w całym poprzednim kwartale logowali się na rachunki wyłącznie za pomocą urządzeń mobilnych. Klientów mobile only w bankach, które dzielą się statystykami na ten temat, w III kw. bieżącego roku było prawie 5,4 mln. To o ponad pół miliona więcej niż w II kw. 2019 r. i o ponad milion więcej niż w I kw. 2019 r.

Przeczytajcie także: Już ponad 4 mln aktywnych użytkowników Blika

W obu kategoriach najwięcej klientów raportuje największy detalista w Polsce, a więc PKO BP. Ma on prawie 3,3 mln klientów mobilnych i prawie 1,6 mln klientów mobile only. W przypadku pierwszej kategorii na kolejnych pozycjach znajdują się mBank i ING, a przypadku mobile only – ING i Millennium. W poniższych tabelach szczegółowe dane dla banków, które dzielą się swoimi statystykami na ten temat.



Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies