Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Revolut jeszcze w tym roku wejdzie do USA, gdzie zaoferuje karty Mastercard 

Nowe porozumienie z organizacją gwarantuje, że co najmniej połowa kart Revoluta wydanych w Europie, będzie opatrzona jej logo. Wcześniej podobną umowę fintech podpisał z Visą

Mastercard i Revolut poinformowały dzisiaj o zawarciu porozumienia w sprawie globalnej współpracy. Dzięki niemu fintech ma jeszcze w tym roku rozpocząć działalność w Stanach Zjednoczonych. Na rynku amerykańskim ma wydawać karty Mastercarda. Ponadto Revolut zobowiązał się, że co najmniej połowa kart wysyłanych do jego europejskich klientów będzie oznaczonych logo tej organizacji płatniczej.

Przeczytajcie także: Visa pomoże Revolutowi wejść na nowe rynki

Współpraca ma obejmować także inne rynki, co ma pomóc Revolutowi zrealizować plany w zakresie globalnej ekspansji. Fintech deklaruje, że przy wsparciu Mastercarda dotrze także do nowych użytkowników na rynkach azjatyckich: w Australii, Singapurze, Japonii, Nowej Zelandii i na rynkach Ameryki Łacińskiej: w Meksyku i Brazylii.

Przeczytajcie także: Fintech na Wyspach nie traci na brexicie

W rozesłanym do mediów komunikacie czytam także, że tozszerzenie współpracy będzie okazją do wdrożenia przez Revolut najnowszych technologii, produktów i usług Mastercarda, począwszy od platformy technologicznej Mastercard Send.

Warto przypomnieć, że trzy tygodnie temu brytyjski fintech zawarł podobną umowę z Visą. Zobowiązał się wówczas, że na nowych rynkach w pierwszej kolejności będzie oferował klientom karty z logo tej organizacji płatniczej. Visa też ma pomóc Revolutowi w ekspansji na nowe rynki, w tym w Brazylii, Kanadzie, Japonii, Nowej Zelandii, Rosji, Singapurze oraz w Stanach Zjednoczonych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies