Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
NEWS
Visa pomoże Revolutowi wejść na nowe rynki. Firmy podpisały umowę o współpracy

Revolut zobowiązał się, że na nowych rynkach w pierwszej kolejności będzie oferował klientom karty Visa

Visa i Revolut ogłosiły dzisiaj, że zawarły umowę, która ma pomóc brytyjskiemu fintechowi w globalnej ekspansji. Dzięki rozszerzeniu dotychczasowej współpracy z tą organizacją płatniczą Revolut chce zaistnieć na 24 nowych rynkach, w tym na początku w Brazylii, Kanadzie, Japonii, Nowej Zelandii, Rosji, Singapurze oraz w Stanach Zjednoczonych.

Przeczytajcie także: Fintech na Wyspach nie traci na brexicie

W ramach ustaleń, w trakcie globalnej ekspansji Revolut będzie w pierwszej kolejności oferował karty Visa – czytam w komunikacie rozesłanym do mediów. Zmiana jest znacząca, bo Revolut w początkach swojej działalności wydawał jedynie karty Mastercarda, a plastiki Visa pojawiły się w portfelach jego klientów dopiero w lipcu 2017 r. Co więcej wszystkie wydawane do tej pory karty do kont Premium i Metal także były opatrzone logo konkurencyjnej dla Visy organizacji płatnicznej.

Wprawdzie z komunikatu wynika, że nowa polityka wydawania kart będzie dotyczyć nowych rynków, ale z moich informacji wynika, że od tygodnia Revolut także w Polsce przede wszystkim proponuje klientom karty Visa a nie jak dotychczas Mastercard.

Przeczytajcie także: Problem z ekranami dotykowymi w terminalach

Revolut zapowiada też, że na kolejnych etapach ekspansji pojawi się także w Argentynie, Chile, Kolumbii, Hong Kongu, Indii, Indonezji, Korei Południowej, Malezji, Meksyku, Filipinach, Arabii Saudyjskiej, RPA, na Taiwanie, w Tajlandii, Ukrainie i Wietnamie.

Dzięki współpracy Revolut korzysta z Visa API, w tym Visa Token Service i Payments Attribute Account Inquiry oraz wydaje lub ma wydawać karty przedpłacone i debetowe Visa. Fintech chwali się też, że ma już ponad 7 mln klientów na świecie, w tym ok. 700 tys. w Polsce.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies