Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Polski Bezgotówkowej. Będzie o korzyściach z akceptacji kart

W nowych spotach reklamowych pan Adam odwiedzi cukiernię, kwiaciarnię i sklep z upominkami

Fundacja Polska Bezgotówkowa poinformowała o starcie nowej kampanii reklamowej, której celem jest pokazanie korzyści z posiadania terminala płatniczego i akceptacji bezgotówkowych instrumentów płatniczych. W ramach kampanii, która potrwa do końca października bieżącego roku, będą emitowane spoty reklamowe w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych. Towarzyszyć im będą reklamy w prasie i internecie.

Przeczytajcie także: PayTel z dużym partnerem bankowym

– Nasza komunikacja zbudowana jest w oparciu o język korzyści. Przekonujemy przedsiębiorców jak mogą rozwinąć swój biznes, powiększyć grono klientów, podnieść poziom jakości obsługi, a także zapewnić bezpieczeństwo, gdy zdecydują się na wprowadzenie płatności bezgotówkowych – mówi Anna Spychalska–Grzeszek, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w fundacji Polska Bezgotówkowa.

Głównymi bohaterami spotów telewizyjnych i radiowych są nadal pan Adam i jego rodzina, którzy w poprzednich edycjach reklam byli klientami zakładu dentystycznego i piekarni. Tym razem motywem przewodnim kampanii jest nowy, 30-sekundowy spot reklamowy pt. "Urodziny żony". Towarzyszą mu trzy krótsze spoty: "Cukiernik", "Kwiaciarka" oraz "Sklep z upominkami".

Przeczytajcie także: Ustawa o obowiązkowych terminalach najwcześniej po wyborach

Jak mówi Paweł Widawski, wiceprezes Polski Bezgotówkowej, fundacja cyklicznie bada wpływ jej działań marketingowych oraz opinie odbiorców. – Wyniki najnowszej fali badań dotyczącej rozpoznawalności programu fundacji wśród przedsiębiorców pokazały, że rośnie ona systematycznie – obecnie wynosi 79 proc., podczas gdy przed rozpoczęciem działań komunikacyjnych było to 22 proc. Z badań wynika również, że przedsiębiorcy posiadający terminal płatniczy są skłonni częściej polecić program Polski Bezgotówkowej niż osoby nieposiadające terminala – mówi wiceprezes fundacji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies