Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Elavon uruchamia nowy portal dla klientów. Właśnie trwają testy

Serwis o nazwie Elavon Connect zastąpi wkrótce oferowany teraz system iMerchantConnect

Biuro prasowe firmy Elavon w Polsce informuje o trwających testach nowego portalu internetowego dla klientów, czyli właścicieli i zarządzających punktami handlowo-usługowymi. Elavon Connect, bo tak nazywa się nowy serwis, zastąpi wkrótce oferowany dotąd system iMerchantConnect. Elavon Connect to darmowy portal internetowy, pozwalający m.in. na dostęp do faktur i zestawień miesięcznych, generowanie raportów dotyczących transakcji, paczek, przelewów, itd.

Przeczytajcie także: Tak było podczas Cashless Club

Oprócz wspomnianych funkcji podstawowych Elavon Connect umożliwia też m.in. zarządzanie własnym kontem użytkownika poprzez dodawanie nowych punktów akceptujących płatności czy dodawanie i usuwanie użytkowników oraz monitorowanie placówek na wielu rynkach, także zagranicznych. Portal pozwala też na dostęp do centrum pomocy, w którym znaleźć można szereg wskazówek dotyczących przyjmowania płatności kartami, np. linki do filmów na YouTube przedstawiających zasady instalacji i uruchamiania nowego terminala, sposób wprowadzania zwrotów za pomocą POS-a, itd.

Dodatkowo funkcjonalność portalu będzie poszerzana o rozwiązanie online case management, które umożliwia monitorowanie chargeback’ów (reklamacje transakcji kartami), co jest rzadkością na polskim rynku. Zdaniem przedstawicieli Elavonu nowy serwis ma prostszy interfejs, co przekłada się na łatwość korzystania z portalu. Poza tym rozwiązanie umożliwia samodzielną rejestrację użytkownika, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem Elavonu.

Przeczytajcie także: Terminal od Elavonu dla klientów Credit Agricole

Jak wspomniałem na wstępie, aktualnie trwają testy Elavon Connect, z którego mogą korzystać i zgłaszać ewentualne uwagi wybrani klienci firmy. Następnie zostanie przeprowadzona implementacja potrzebnych zmian. Po niej wszyscy nowi klienci będą mogli korzystać z portalu. Natomiast firmy, które dziś używają dotychczasowego systemu iMerchantConnect, otrzymają propozycję przejścia na nowy serwis. Na razie Elavon nie podaje, kiedy portal w starszej wersji zostanie wyłączony. Elavon Connect ma być natomiast rozbudowywane o nowej funkcje.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies