Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Fintech w służbie zdrowej żywności. Firma Pora na pola zbiera pieniądze przez crowdfunding

Spółka sprzedająca świeżą żywność przez internet w sześciu miastach Polski chce rozwinąć działalność na cały kraj

Pora na pola to spółka zarządzająca platformą e-commerce, za pośrednictwem której można zamawiać żywność od lokalnych producentów. Operator platformy deklaruje, że sprawdził warunki produkcji u wszystkich dostawców sprzedających swoje towary za jej pośrednictwem oraz gwarantuje, że dostarcza świeżą żywność. Jest to możliwe m.in. dzięki temu, że zamówienia są realizowane jeszcze tego samego dnia, w którym są składane. Ma to być cecha odróżniająca Pora na pola od konkurencji.

Przeczytajcie także: The Heart będzie szukał fintechów dla PKO BP

Niestety, oferta firmy jest na razie dostępna tylko w sześciu miastach Polski. Ale wkrótce cały kraj ma zostać objęty tą usługą. Potrzebne są na to jednak pieniądze, które spółka zbiera korzystając z crowdfundingu, czyli finansowania społecznościowego. W emisji akcji pośredniczy platforma Beesfund. Pora na pola chce zebrać 700 tys. zł, które przeznaczyć ma m.in. na nowy system informatyczny, budowę punktu ekspozycyjnego oraz marketing.

Przeczytajcie także: Osiem fintechów w globalnej piaskownicy regulacyjnej

Crowdfunding to coraz popularniejszy sposób pozyskania kapitału. Przedstawiciele Pora na pola podkreślają, że ma dodatkowe atuty, bo dzięki zbiórce społecznościowej promowana jest marka emitenta, co pozytywnie wpływa na bieżącą działalność firmy. Crowdfunding ma jednak swoje wady, jak zwiększone ryzyko inwestycyjne czy problemy z wyjściem z inwestycji. Więcej o firmie Pora na pola oraz prowadzonej przez nią zbiórce przeczytacie w serwisie green-news.pl. Tekst na ten temat możecie znaleźć tutaj.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies