Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Awaria bankomatów Santandera. Niemożliwe wpłaty i wypłaty gotówki

Do czasu usunięcia problemu klienci Santandera mogą korzystać bez prowizji z obcych bankomatów

Santander Bank Polska na swoim profilu na Facebooku poinformował dziś rano o problemach ze swoją siecią bankomatów. Obecnie nie są możliwe wpłaty ani wypłaty gotówki we wszystkich urządzeniach z logo Santandera.
Przeczytajcie także: Santander wprowadza nowości dla mobilnych klientów

W komunikacie bank informuje ponadto, że klienci mogą dokonywać wypłat gotówki bezpłatnie Blikiem z bankomatów innych sieci. Santander zadeklarował również, że do czasu usunięcia awarii transakcje kartami z urządzeń obcych zostaną zwolnione z prowizji.

Wcześniej bank zapowiadał prace konserwacyjne sieci bankomatowej, które miały być prowadzone z 3 na 4 marca, w godzinach 22.00–6.00. Najwyraźniej coś poszło nie tak i przerwa została przedłużona.

Przeczytajcie także: Santander drugim, największym bankiem w Polsce
Santander przeprasza klientów za utrudnienia i zapewnia, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem sprawności swoich urządzeń.
AKTUALIZACJA
Po godz. 11.30 biuro prasowe Santandera poinformowało, że awaria została usunięta. Bankomaty i wpłatomaty banku mają działać już poprawnie i klienci mogą z nich korzystać bez problemów.
KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies