Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Bank Millennium udostępnił nowość w aplikacji mobilnej. Wreszcie jest czasowe blokowanie kart

Na razie usługa dostępna jest dla klientów Millennium korzystających z iPhone’ów

Jak donoszą czytelnicy Cashless, w App Store pojawiła się aktualizacja aplikacji banku Millennium, która zawiera przydatną usługę – możliwość czasowego blokowania kart. Sprawdziłem i rzeczywiście nowa wersja apki z taką funkcją jest już do pobrania. Na razie nie widzę natomiast podobnej aktualizacji w markecie Google Play.

Przeczytajcie także: Apple Pay w Millennium najpóźniej w marcu

Czasowa blokada kart to w zasadzie już standard na polskim rynku. Tym bardziej dziwi fakt, że bank Millennium, którego aplikacja należy do najnowocześniejszych tutaj, zdecydował się na wprowadzenie tej usługi dopiero teraz. Funkcja przydatna jest na przykład podczas wypadów na basen czy na siłownię. Zostawiając portfel z kartami w szatni dla bezpieczeństwa można je zablokować, by po zakończeniu ćwiczeń przywrócić im pełną funkcjonalność. Czasowe blokowanie przydaje się także w sytuacji, gdy karty nie można znaleźć. Zamiast od razu zastrzegać ją na zawsze, można ją tylko czasowo wyłączyć, a gdy się znajdzie – ponownie aktywować jej funkcję płatniczą.

Przeczytajcie także: Bank Millennium uruchomił platformę leasingową

Tymczasem bank Millennium pochwalił się ostatnio sukcesem innej swojej aplikacji, a mianowicie Goodie. Biuro prasowe instytucji podało w piątek, że aplikacja została pobrana już ponad milion razy. Za jej pomocą założonych już zostało ponad 400 tys. kart lojalnościowych. Aplikacja, wprowadzona przez należącą do Millennium spółkę, powstała w grudniu 2016 r. Umożliwia m.in. zakupy ze zniżkami i zarządzanie programami lojalnościowymi.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies