Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
AKTUALIZACJA II (OST. AKAPIT)
Dzień awarii w bankach. Co najmniej cztery instytucje mają problemy

Aktualnie trudności w korzystaniu z serwisów elektronicznych mają klienci Aliora, Pekao, Millennium i Śląskiego

Wśród bankowców panuje opinia, że dziesiąty dzień miesiąca jest najtrudniejszym dla bankowości internetowej. To właśnie tego dnia klienci mają wykonywać najwięcej przelewów i innych transakcji, co wiąże się z tym, że wiele systemów informatycznych nie wytrzymuje zwiększonego ruchu i odmawia posłuszeństwa. A jeszcze gorzej, jeżeli termin ten przypada na poniedziałek. Wygląda na to, że właśnie potwierdzono tę regułę.

Przeczytajcie także: Apple Pay dostępne w Mytaxi

Czytelnicy na adres alert@cashless.pl zasypują redakcję informacjami o problemach z zalogowaniem na rachunki. Obecnie kłopoty z tym związane mogą mieć klienci ING, Millennium i Pekao. Trudności mogą występować zarówno przy korzystaniu z internetowych serwisów transakcyjnych jak i aplikacji mobilnych. Serwis Bankier informuje, że podobne kłopoty mogą mieć klienci Aliora, ale mnie przed chwilą udało się zalogować na rachunek w tej instytucji.

Przeczytajcie także: Strona pko.pl nie należy do PKO

Większość wymienionych tu instytucji przeprasza swoich klientów za utrudnienia m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych. Zapewnia jednocześnie, że pracuje nad usunięciem problemów. W miarę postępów będę aktualizował tekst lub, gdyby sytuacja była rozwojowa, napiszę nowy.

AKTUALIZACJA

Przed godz. 14 na stronie internetowej ING pojawiła się informacja, że jego system działa już bez zakłóceń. Natomiast po godz. 15 o usunięciu awarii poinformowało Millennium.

AKTUALIZACJA II

Po godz. 17.30 czytelnicy donieśli, że ponownie wystąpiły utrudnienia w logowaniu do systemu ING. Mi udało się dostać na rachunek zarówno przez aplikację jak i system internetowy, ale proces logowania trwał znacznie dłużej niż zwykle.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies