Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kolejne zmiany w aplikacji IKO. Będzie nowa strona logowania

Dzięki niej użytkownicy bankowości mobilnej PKO będą mogli personalizować ekran główny aplikacji

PKO poinformował swoich klientów o planowanych zmianach w aplikacji mobilnej IKO. Nowości dotyczą przede wszystkim strony logowania. Obecna wygląda tak:

A nowa będzie wyglądała tak:

Jak podaje PKO, dzięki nowej stronie logowania użytkownicy IKO będą mogli ją personalizować, czyli dostosować do swoich potrzeb. Aby ustawić na pulpicie preferowane przez siebie sekcje, będą musieli wybrać widoczne w środkowej części ekranu po prawej stronie kontekstowe menu w postaci trzech umieszczonych pionowo kropek.

Przeczytajcie także: Historyczny miesiąc dla aplikacji IKO

Użytkownicy IKO będą mogli ustawić na pulpicie skróty do takich funkcji, jak wyszukiwarka bankomatów i oddziałów, tabela kursów walut, generator kodów Blik i czeków Blik, czasowa blokada kart, sekcje kontakt oraz informacja o aplikacji. Ponadto klienci PKO bez konieczności logowania się do aplikacji uzyskają dostęp do powiadomień wysyłanych przez bank.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia komunikacyjne trafią do aplikacji IKO

IKO to jedna z najbardziej zaawansowanych aplikacji bankowych na polskim rynku. Zapowiadana zmiana na ekranie logowania jest zgodna z aktualnym trendem polegającym na umożliwieniu personalizacji apki wedle indywidualnych preferencji klienta. Umożliwiają to już w swoich aplikacjach m.in. Raiffeisen Polbank czy Euro Bank.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies