Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Mastercard dorzuca się do kampanii Warto Bezgotówkowo: dodatkowe punkty w Priceless Specials i bilety miejskie za pół ceny

Kulminacja kampanii przewidziana jest na 19 października, gdy obchodzony będzie Dzień Płatności Bezgotówkowych

W połowie września podczas inauguracji kampanii Warto Bezgotówkowo organizatorzy obiecali, że partnerzy akcji przygotują wiele atrakcji dla osób korzystających z elektronicznych instrumentów płatniczych. Zapowiedziano loterie, promocje i konkursy. Kolejne organizacje i firmy ujawniają właśnie swoje plany związane z udziałem w kampanii oraz obchodami Dnia Płatności Bezgotówkowych. Dzisiaj dołączył do nich Mastercard.

Przeczytajcie także: Nowa karta wielowalutowa od mBanku i Visy

W pierwszej kolejności zyskają użytkownicy programu lojalnościowego Priceless Specials. Jeśli ktoś w sklepie, w punkcie usługowo-handlowym, czy w internecie zapłaci kartą z logo Mastercarda zarejestrowaną w programie, za każde wydane 5 zł otrzyma dodatkowo 1 pkt. Punkty są wymienne na nagrody z katalogu. Z kolei w Dniu Płatności Bezgotówkowych, który przypada na 19 października, użytkownicy aplikacji mobilnej SkyCash za dowolny jednorazowy bilet komunikacji miejskiej o wartości do 7 zł zapłacą połowę ceny, jeśli przy zakupie użyją karty Mastercard zarejestrowanej w aplikacji. Promocja obejmie wszystkie 64 miasta, w których działa SkyCash, i będzie dostępna do wyczerpania przewidzianej puli biletów.

Przeczytajcie także: Kolejne rekordy systemu Express Elixir

Jest to kolejna tego typu zniżka. Nie tak dawno w tym tekście mogliście przeczytać o trwającej od początku października promocji w mPay, w której pasażerowie mogą kupić bilet za jeden złoty, jeśli płatności dokonają za pośrednictwem cyfrowego portfela Masterpass.
Natomiast kampania społeczna Warto Bezgotówkowo, której kulminacja przypada na dni 16-20 października, to inicjatywa podjęta przez Koalicję na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności. Ma zachęcać konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Cashless jest partnerem medialnym akcji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies