Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Kinguin.net, internetowy sklep z kodami do gier wprowadza pay by linki

"Nowa" forma płatności zostanie udostępniona we współpracy z PayU. Wdrożeniu towarzyszy skromna promocja

Na Kinguin.net, jednej z największych na świecie platform pośredniczących w handlu grami, będzie można płacić za pomocą pay by linków. To efekt współpracy tej firmy z PayU.

Specjalny moduł na stronie ma przenosić klientów bezpośrednio do panelu płatniczego i konta PayU. Dzięki temu, płatność będzie księgowana w czasie rzeczywistym, a produkty dostępne od ręki – czytam w informacji prasowej przysłanej przez biuro prasowe PayU.

Przeczytajcie także: Nowy system Cinkciarza Conotoxia Pay

Uruchomienie nowej funkcji powiązane jest z promocją, która ma zachęcić użytkowników do wypróbowania tego sposobu płatności. Każdy kto od dzisiaj do końca lipca zapłaci za grę na Kinguin.net z wykorzystaniem płatności oferowanych przez PayU, zostanie zwolniony z opłaty transakcyjnej pobieranej od użytkowników portalu.

Przeczytajcie także: Android Pay ma już w Polsce 75 tys. użytkowników

Na razie ani na polskiej ani na anglojęzycznej stronie Kinguinu nie odnalazłem logo PayU ani informacji, że za zakupy na tej platformie można zapłacić przelewem. Ponadto moim zdaniem uruchomienie pay by linków to raczej próba przyciągnięcia polskiego klienta, a nie rozpropagowania tej formy płatności wśród płacących w innych krajach, gdzie popularniejsze są zakupy z kartą.

Przypomnę jeszcze, że niedawno uruchomienie nowego systemu do płatności w grach Conotoxia Pay opartego o model działania portfela walutowego zapowiedział Cinkciarz.pl. Rozwiązanie ma pozwolić użytkownikom zaoszczędzić na spreadach i dodatkowych opłatach naliczanych przez banki przy kupowaniu gier na zagranicznych portalach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies