Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Prezes Pocztowego: start EnveloBanku w połowie bieżącego roku

Debiut marki będzie powiązany z prezentacją nowej strategii Pocztowego. Wygląda na to, że bank znów chce być uniwersalny

Deklarację rychłego startu EnveloBanku złożył prezes Pocztowego, Sławomir Zawadzki. Cytowany przez agencję ISB News przypomniał, że w marcu rozpoczął się wewnętrzny pilot projektu, który połączy usługi pocztowe, kurierskie z bankowymi i ubezpieczeniowymi. O starcie pilota jako pierwsi mogliście dowiedzieć się z serwisu Cashless. Tekst na ten temat znajdziecie tutaj.

Przeczytajcie także: mBank kończy pilota Mobilnej autoryzacji

Bank Pocztowy to obecnie jeden z ostatnich na polskim rynku, który nie posiada własnej bankowości mobilnej. Zmieni się to po wejściu na rynek EnveloBanku. Wraz z debiutem tej marki Pocztowy chce zaoferować nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe. Pierwotnie planowano, że EnveloBank znajdzie się na rynku jesienią ubiegłego roku – projekt był oczkiem w głowie poprzedniego prezesa Pocztowego, Szymona Midery. Po zmianach personalnych w organizacji prace nad EnveloBankiem uległy jednak przedłużeniu.

Natomiast debiut EnveloBanku ma być powiązany z prezentacją nowej strategii Pocztowego na lata do 2021 roku. – Zakończenie prac nad strategią jest zaplanowane w maju, a w czerwcu rada nadzorcza powinna ją zatwierdzić. Wówczas poinformujemy o naszych celach – cytuje Sławomira Zawadzkiego ISB News. Ze słów prezesa wynika, że bank chce odwrócić spadkowy trend liczby klientów w segmencie instytucji. Oznaczałoby, że nowa strategia będzie zakładać porzucenie realizowanej dotąd koncepcji koncentrowania się na usługach dla klientów indywidualnych na rzecz budowy banku uniwersalnego.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja BGŻ BNP jeszcze przed wakacjami

Sławomir Zawadzki podsumował również ubiegły rok. Podkreślił, że spadek liczby klientów detalicznych o ok. 163 tys. był wynikiem porządkowania spraw, a więc m.in. likwidacji "martwych rachunków" czy zamykania nieefektywnych mikrooddziałów. Na koniec 2016 r. Pocztowy miał 1,325 mln klientów. W tym roku chce otworzyć przynajmniej 100 tys. nowych rachunków.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies