Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Kontomatik Pekao
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pocztowy przygotowuje się do startu EnveloBanku. Ruszyły testy

O uruchomieniu tzw. pilotażu "family and friends" bank poinformował przed chwilą na swoim profilu na Facebooku

Już kilka tygodniu temu pisałem, że start nowego projektu Banku Pocztowego musi być bliski skoro na istniejącym od dawna, ale właściwie od dłuższego czasu martwym oficjalnym profilu EnveloBanku ukazały się nowe informacje. Tymczasem przed chwilą pojawił się tam kolejny wpis informujący o właśnie rozpoczętych testach w formule "family and friends". Doniósł o tym jeden z czytelników pisząc na adres alert@cashless.pl.



Bank Pocztowy pisze tak: To ważny dzień dla nas – pierwszy klient już korzysta z bankowości internetowej EnveloBanku! Właśnie rozpoczęliśmy pilotaż "Friends&Family" – w pierwszej, wewnętrznej fazie pracownicy Banku Pocztowego mają możliwość zostać klientami EnveloBanku i testować jego usługi zanim udostępnimy je szerszemu gronu osób.

Przeczytajcie także: Hamburgera w McDonald's zamówicie przez apkę

Próbuję dowiedzieć się nieco więcej na ten temat. Szczególnie interesują mnie terminy wdrożeń produkcyjnych oraz funkcjonalność serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Gdy tylko mi się to uda, zaktualizuję ten tekst albo napiszę nowy.

Przeczytajcie także: SkyCash rozpoczął sprzedaż polis komunikacyjnych

Natomiast Pocztowy to jeden z ostatnich banków na polskim rynku, który nie oferuje klientom aplikacji mobilnej. EnveloBank to marka, pod którą bank chce zawalczyć o młodego, aktywnego klienta. Pod nową nazwą oferowany będzie serwis transakcyjny oraz aplikacja na smartfony. Mają łączyć usługi finansowe z kurierskimi, oferowanymi przez Pocztę Polską. Projekt rozpoczął jeszcze poprzedni prezes Pocztowego Szymon Midera.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies