Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Liczba klientów mobilnych w bankach pierwszy raz w historii przekroczyła 28 mln

Względem poprzedniego kwartału największy wzrost w ujęciu procentowym odnotowały Alior, Credit Agricole oraz Pekao

W III kw. 2025 r. liczba klientów mobilnych w bankach sięgnęła niemal 28,4 mln – wynika z danych gromadzonych przez cashless.pl. Rezultat jest o 1,9 proc. lepszy niż w poprzednim kwartale oraz o 8 proc. wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Przeczytajcie także: Które banki umożliwiają swoim klientom płacenie pierścieniami?

Na czele rankingu znajduje się PKO BP z wynikiem niemal 6,6 mln klientów mobilnych. Na drugim i trzecim miejscu są odpowiednio Pekao oraz mBank. Wspomniane instytucje przekroczyły poziom 3,6 mln klientów logujących się do banku na urządzeniach mobilnych. Powyżej 3 mln użytkowników odnotowały także Santander oraz ING.

Wśród instytucji z największym kwartalnym wzrostem w ujęciu procentowym jest Alior. Rezultat banku podskoczył względem II kw. o 3,8 proc., a w porównaniu z III kw. 2024 r. był lepszy o 14,5 proc. W tym miejscu warto także wspomnieć o Credit Agricole. Bank w III kw. przekroczył barierę 1 mln klientów mobilnych.

Przeczytajcie także: Kraken wprowadza karty płatnicze i aplikację Krak. Na razie nie w złotym

W ankiecie za klienta mobilnego uznajemy osobę posiadającą rachunek osobisty, która przynajmniej raz w każdym miesiącu kwartału zalogowała się do niego przy wykorzystaniu urządzenia mobilnego. W tym kwartale statystykami nie podzieliły się z redakcją mniejsze instytucje jak Nest Bank, Velobank czy BOŚ.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies