Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Prośba o przelew Blik już w aplikacji IKO

Aktualizacja aplikacji została na razie przygotowana w wersji na urządzenia z systemem iOS

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, PKO BP dodał funkcję "prośba o przelew Blik" w swojej aplikacji IKO. I rzeczywiście aktualizacja oprogramowania jest już dostępna na smartfonach z iOS. Zapytałem biuro prasowe banku o datę wprowadzenia nowości na urządzeniach z Androidem. Gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję materiał.

Przeczytajcie także: mBank i Millennium z najszerszą ofertą "payów"

O tym, że prośby o przelew Blika zostaną wprowadzone w PKO BP, czytelnicy cashless.pl dowiedzieli się w styczniu w tekście Klienci PKO BP będą mogli wysyłać prośby o przelew Blik. Wówczas bank zaktualizował regulamin o zapis związany z nową usługą. Jak można przeczytać na stronie Blika, aktualnie rozwiązanie dostępne jest w siedmiu innych bankach: ING, mBanku, VeloBanku, Millennium, BSR, Pekao oraz SGB.

Przeczytajcie także: XTB dodało sześć walut do usługi eWallet

Prośba o przelew Blik to rozwiązanie powiązane z usługą przelewów na telefon. Aby z niego skorzystać, odbiorca przelewu wskazuje w bankowości mobilnej numer telefonu, a następnie podaje kwotę i tytuł przelewu. Adresat prośby otrzymuje powiadomienie i ma 72 godziny na zaakceptowanie transakcji. Warto podkreślić, że dotychczas PKO BP oferowało podobną usługę, jednak nie była realiowana w systemie Blika. Skorzystać z niej mogli wyłącznie klienci banku.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies