Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Finperial łączy poszukujących pożyczek z instytucjami finansowymi. Nowy polski fintech już planuje ekspansję zagraniczną

Finperial przygotował platformę automatyzującą przesyłanie danych, odbiór decyzji kredytowych i umożliwiającą prezentację aktualnych ofert rożnych pożyczkodawców

Nowy fintech próbuje swoich sił w obszarze pośrednictwa finansowego. Za przedstawiającą się jako nowoczesny broker online spółką Finperial stoją Marcin Sikora, znany czytelnikom cashless.pl m.in. ze swojej działalności w fintechu OTOagent, Arkadiusz Stal i Dawid Pruchniewski. Prowadzony przez nich podmiot pomaga skierować do instytucji finansowych klientów zainteresowanych kredytami, pożyczkami i innymi produktami finansowymi.

Przeczytajcie także: BNPL w Polsce nie jest już eksperymentem

Jak przekonują założyciele, wyróżnikiem spółki ma być autorska platforma API umożliwiająca łatwe i szybkie łączenie potencjalnych pożyczkobiorców z pożyczkodawcami. Narzędzie automatyzuje przesyłanie danych, odbiór decyzji kredytowych i umożliwia prezentację ofert w czasie rzeczywistym. Z perspektywy instytucji pożyczkowej integracja z platformą ma być łatwa i błyskawiczna.

Dodatkowo Finperial rozwija własną sieć afiliacyjną oraz realizuje celowane kampanie reklamowe. Podmiot deklaruje także gotowość do wspierania instytucji finansowych w obszarze doradztwa biznesowego, oferując outsourcing procesów sprzedażowych.

Swoje działania fintech prowadzi poprzez marki Akcepto (platforma pożyczkowa oparta na integracjach API z instytucjami finansowymi), Leadperial (sieć afiliacyjna wyspecjalizowana w generowaniu leadów dla sektora pozabankowego) oraz Kasomax (platformę porównującą pożyczki pozabankowe, kierowaną do partnerów, którzy nie są gotowi na integrację przez API).

Przeczytajcie także: Właściciel GG zgromadził prawie 1,2 mln zł w kampanii crowdfundingowej

Mimo że podmiot został powołany do życia zaledwie kilka miesięcy temu, jego twórcy deklarują, że osiągnął już rentowność i rozwija się bez wsparcia zewnętrznego kapitału. – Na tym etapie z miesiąca na miesiąc rośniemy o kilkadziesiąt procent, uruchomiliśmy kilka źródeł pozyskiwania klienta, które nie były dostępne u naszej bezpośredniej konkurencji i dlatego nie dziwi nas zainteresowanie naszym podmiotem. Od początku zakładaliśmy, że ma być to nowoczesny broker online, słuchający rynku i dostarczający jakościowego klienta – komentuje Marcin Sikora, prezes Finperial. Obecnie spółka pracuje nad kolejnymi kanałami dystrybucji, testuje nowe modele pozyskiwania klientów i prowadzi badania na rynkach zagranicznych. W niedalekiej przyszłości planowana jest ekspansja międzynarodowa, która ma otworzyć przed Finperialem kolejne możliwości skalowania biznesu.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies