Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revolut udostępnił nowe funkcje w aplikacji. Przydadzą się podróżującym

Revolut podaje, że tegoroczny sezon urlopowy dla jego klientów był rekordowy pod względem liczby płatności i kwoty wydatków

Revolut informuje, że udostępnił w aplikacji dwie nowe funkcje dla osób podróżujących: Travel Mode i Travel Map. Jak czytam w informacji prasowej, pierwsza funkcja, której nazwę można przetłumaczyć jako Tryb podróży, to widget, który pojawi się na ekranie smartfona podczas przekraczania granicy. Aplikacja na przykład już na lotnisku w Hiszpanii sama podpowie, gdzie jest najbliższy bankomat Revoluta. Z kolei odwiedzającym Polskę pojawi się zachęta do zakupu biletu komunikacji publicznej w 50 miastach Polski. Wśród rekomendacji znajdą się też m.in. lokalne atrakcje, saloniki lotniskowe, noclegi, ubezpieczenie i eSIM.

Przeczytajcie także: Problemy użytkowników IdoSell

Druga funkcja to Mapa podróży w formie interaktywnej wizualizacji 3D. Za jej pomocą klienci powracający z wakacji mogą porównać koszt wszystkich swoich podróży. Przykładowo, jeśli na tegoroczną wycieczkę do Włoch wydali więcej niż wcześniej podczas pobytu w Grecji, będą mogli sprawdzić, jakie kategorie kosztowe o tym zaważyły. Takie informacje mogą się przydać podczas planowania kolejnych wyjazdów i mają pomóc lepiej kontrolować wydatki na urlopie.

Przeczytajcie także: Znów więcej kart w Apple Pay i Google Pay

Przy okazji anonsowania nowych funkcji w aplikacji, Revolut ujawnił statystyki związane z wakacyjnymi płatnościami za pomocą wydawanych przez niego kart. Tegoroczny sezon urlopowy dla klientów tego fintechowego banku był rekordowy pod względem liczby płatności i kwoty wydatków. Od maja do sierpnia 2025 r. ponad 1,5 mln Polaków płaciło za granicą kartą Revolut. Wydali w podróży blisko 4 mld zł. Odwiedzili przede wszystkim Włochy, Hiszpanię, Chorwację i Grecję. Na popularności zyskały Malta i Egipt.

W tym samym czasie zagraniczni klienci Revoluta odwiedzali także Polskę. Od maja do sierpnia fintech odnotował nad Wisłą 1 mln takich klientów. Wydali za pomoca jego kart ponad 1,5 mld zł. Najczęściej były to osoby z Wielkiej Brytanii, Czech, Niemiec, Litwy i Irlandii.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies