Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard wystartował z nowym podcastem technologicznym "Świat 203X. Technologia. Ludzie. Finanse"

W najnowszym odcinku podcastu eksperci Mastercarda starają się odpowiedzieć na pytanie o to, jaka jest rola technologii w dbaniu o samego siebie

Podcast "Świat 203X. Technologia. Ludzie. Finanse" to seria rozmów dotyczących współczesnych zjawisk na szeroko pojętym rynku finansowym i ich wpływu na człowieka a przygotowana pod auspicjami Mastercarda. W drugim odcinku dyrektor marketingu Jerzy Hołub oraz dyrektorka Mastercard Advisors Agnieszka Śpionek rozmawiają z Arkiem Szulczyńskim o trendzie wellness oraz o wpływie technologii na samopoczucie człowieka.

Przeczytajcie także: Click to Pay dostępny w bramce płatniczej Paynow od mBanku

Pierwszy odcinek podcastu, w którym wypowiadali się wspomniany Jerzy Hołub oraz Małgorzata Domagała, dyrektorka do spraw produktów i rozwiązań w Mastercard, dotyczył rozwoju AI. W materiale goście tłumaczyli m.in. czym jest AI, mówili o roli tej technologii w marketingu oraz jej wpływie na rynek pracy.

Przeczytajcie także: Właściciel marki PolCard wdrożył usługę Click to Pay w swojej bramce płatniczej

Mastercard od dłuższego czasu dostosowuje się do panujących na rynku trendów związanych ze sztuczną inteligencją. Na przykład pod koniec lipca udostępnił wydawcom kart narzędzie AI do tworzenia grafik możliwych do umieszczenia na plastikach. Na razie mogą z niego korzystać podmioty z Ameryki Północnej, Europy i Australii.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: MASTERCARD, AI

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies