Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Właściciel marki PolCard wdrożył usługę Click to Pay w swojej bramce płatniczej

Nowe rozwiązanie działa przy płatnościach kartami organizacji Mastercard

Biuro prasowe Fiserv w Polsce (właściciel marki PolCard) poinformowało o sfinalizowaniu wdrożenia standardu Click to Pay w bramce płatniczej PolCard. Rozwiązanie powstało przy współpracy z organizacją Mastercard i ułatwia przeprowadzanie płatności internetowych kartami.

Użytkownicy mogą zarejestrować swoje karty przy okazji pierwszej płatności w bramce płatniczej. Po wpisaniu danych karty wystarczy wybrać opcję "Zapisz swoją kartę". Po zarejestrowaniu, kolejne płatności mogą odbywać się bez podawania wielu danych karty. Na zaufanym urządzeniu proces zapłaty sprowadza się do jednego kliknięcia, a bramka płatnicza PolCard form Fiserv automatycznie wyświetli ostatnio używaną kartę zarejestrowaną w usłudze, oferując jednocześnie możliwość łatwej zmiany wyboru.

Przeczytajcie także: W Banku Pocztowym kartę do Click to Pay dodacie w apce

– Żyjemy w świecie, w którym niemalże wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Dzisiejszy konsument oczekuje, że proces zakupowy będzie równie efektywny i bezproblemowy. Nie chodzi już tylko o sam produkt, ale o całe doświadczenie – od momentu przeglądania oferty, przez finalizację zamówienia, aż po dostawę i ewentualny zwrot – mówi Robert Andrukiewicz, członek zarządu w Fiserv Polska.

Przypomnę, że Click to Pay to rozwiązanie, które powstało na bazie międzynarodowego standardu Secure Remote Commerce. Jest oparte na tokenizacji, dzięki której rzeczywiste dane karty są zastępowane unikalnymi ciągami znaków, tzw. tokenami. Gwarantuje to ochronę wrażliwych danych i sprawia, że dla potencjalnych cyberprzestępców są niemożliwe do odczytania.

Przeczytajcie także: Pekao zapowiada zmianę cennika

– Dążymy do tego, by zakupy internetowe były tak proste i intuicyjne, jak doskonale znane polskim konsumentom doświadczenie z płatności zbliżeniowych w sklepach stacjonarnych. Zarówno dla nas, jak i konsumentów szczególnie ważne w tym kontekście jest bezpieczeństwo płatności, a dzięki technologii tokenizacji w Click to Pay transakcje są jeszcze szybsze i bezpieczniejsze – mówi Daria Auguścik, VP, dyrektorka ds. rozwoju biznesu e-commerce w polskim oddziale Mastercard Europe.

Standard Click to Pay dla kart Mastercarda wdrożyły wcześniej takie instytucje jak Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay. Wszystkie te podmioty przeprowadziły już także wdrożenia dla kart Visy. Natomiast kilka banków, w tym VeloBank i Pocztowy, umożliwia już dodawanie kart do Click to Pay za pośrednictwem własnych aplikacji mobilnych.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies