Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Visa Mobile dołączyła do metod płatności dostępnych na Allegro

Allegro informuje także o zmianach, jakie od dziś obowiązują lub wkrótce zaczną obowiązywać kupujących i sprzedających

Do obsługiwanych przez Allegro metod płatności dołączyła Visa Mobile. Nowa forma płatności wydłuża listę dostępnych metod regulowania należności za zakupy na platformie allegro.pl, na której znajdują się: Blik, Apple Pay, Google Pay, karta płatnicza czy przelew. Wcześniej Visa Mobile pojawiła się m.in. w bramkach takich operatorów płatności jak: Autopay, PolCard, Przelewy24, PayU, Polskie ePłatności, Tpay czy ING.

Przeczytajcie także: 13 partnerów dekady na dziesięciolecie cashless.pl

Użytkownicy Visa Mobile płacą w sposób podobny do płatności Blikiem – tyle że podczas realizowania transakcji nie wpisują wygenerowanego w aplikacji kodu, a swój numer telefonu. Potem wystarczy, że potwierdzą transakcję w aplikacji mobilnej swojego banku lub aplikacji Visa Mobile. Więcej na temat tej metody płatności przeczytacie np. w tekście Czym Visa Mobile różni się od Click To Pay i dlaczego organizacja zdecydowała się rozwijać obie te usługi? Z usługi Visa Mobile bezpośrednio w apce swojego banku mogą korzystać klienci ING, Nest Banku i SGB-Banku, natomiast w aplikacji Visa Mobile swoją kartę mogą zarejestrować klienci mBanku, niektórych banków spółdzielczych i SKOK-ów.

Przy okazji warto wspomnieć, że od dziś obowiązuje też kilka zmian dla kupujących i sprzedających, które opisywaliśmy już wcześniej. Chodzi np. o możliwość wnioskowania o zwiększenie limitu na Allegro Pay, obniżenie do 50 zł minimalnej wartości koszyka, która umożliwia kupującemu skorzystanie z Allegro Pay Business, czy dotyczące sprzedających zmiany w zakresie kosztów reklam i promowania ofert. Szerzej o zmianach zaplanowanych na czerwiec i lipiec przeczytacie tutaj.

Przeczytajcie także: Allegro faworyzuje własne metody dostawy kosztem InPostu?

A dziś Allegro poinformowało sprzedawców, że od 1 lipca 2025 r. zmieni zasady dostępu do programu Allegro Ceny i swoich reklam. Zastrzega, że będzie mogło wykluczyć wszystkie oferty sprzedawcy ze wspomnianego programu oraz ze sponsorowanych przez platformę reklam, jeśli zauważy, że ceny oferowane na Allegro znacząco różnią się od tych, które proponuje w innych miejscach (np. na innej platformie zakupowej). Do wykluczenia może dojść, jeśli Allegro zauważy znaczącą różnicę w cenie w ponad 10 proc. produktów danego sprzedawcy (i będzie to co najmniej 50 różnych produktów). Operator platformy tłumaczy, że w ramach programu Allegro Ceny dopłaca część ceny zamówienia, tak aby kupujący mógł zapłacić mniej, a zysk sprzedawcy się nie zmniejszył. Również w przypadku sponsorowanych przez siebie reklam, widocznych w Google, na Ceneo czy Facebooku pomaga sprzedawcom w sprzedaży, nie obciążając ich kosztami. Chce więc inwestować w promowanie ofert, w których kupujący znajdą co najmniej tak samo atrakcyjne ceny, jak na innych platformach, na których sprzedawca wystawia swoje towary.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies