
Docelowo narzędzie ma łączyć wszystkie rozwiązania ubezpieczeniowe InterRisk, w tym panel obsługi dla klienta
InterRisk zdecydował się na wymianę swojej platformy sprzedażowej. Agenci właśnie zyskali dostęp do nowego narzędzia – IRON, które ma ułatwić ich pracę. Docelowo system ma łączyć wszystkie rozwiązania ubezpieczeniowe InterRisku, w tym także panel obsługi dla klientów.
W pierwszej kolejności agenci mogą wykorzystywać platformę do zawierania ubezpieczeń komunikacyjnych, w planach jest zaś dalszy rozwój. Zaletami rozwiązania mają być m.in. intuicyjny panel użytkownika, prosta ścieżka sprzedaży, możliwość porównania wariantów na jednym ekranie, a także takie usprawnienia jak automatyczne pobieranie danych klienta czy kompresowanie zdjęć. Agent może też bezpośrednio z platformy IRON wysłać klientowi ofertę, co zwiększa wygodę i pozwala zaoszczędzić czas.
Jak wskazuje InterRisk, narzędzie zostało przygotowane w dialogu z pośrednikami, których 170 wzięło udział w warsztatach i testach. Agentom zależało najbardziej na skróceniu czasu przygotowywania oferty, dostępie do większej liczby baz danych, szybszej kalkulacji i prostocie rozwiązania. Ubezpieczyciel podkreśla także, że jako jeden z pierwszych w Polsce zastosował się do wymogów rozporządzenia w sprawie operacyjnej odporności cyfrowej (DORA) i wprowadził dwuetapowe logowanie do swojej platformy.