Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao przygotował poradnik finansowy dla młodych dorosłych. Rusza też z kampanią edukacyjną

Poradnik "Kredytowe ABC" jest dostępny na stronie internetowej banku

Pekao informuje, że przygotował poradnik "Kredytowe ABC" dla młodych klientów, przedstawicieli tzw. generacji Z. To przewodnik finansowy będący kompendium wiedzy o produktach kredytowych. Czytelnik znajdzie w nim informacje na temat dostępnych rozwiązań kredytowych, a także pozna związane z tym terminy, jak np. zdolność kredytowa, RRSO czy historia kredytowa. Z poradnikiem można się zapoznać na stronie internetowej banku, a treści w nim przedstawiane publikowane są w formie artykułów, jak i filmów.

Przeczytajcie także: Pekao z promocją dla użytkowników karty Moto Biznes

Publikacja przewodnika zbiega się ze startem kampanii edukacyjnej skierowanej do osób w wieku 18-26 lat, a informującej o dostępnych rozwiązaniach kredytowych oraz zasadach bezpiecznego kredytowania. Kampania będzie prowadzona w serwisach elektronicznych banku, mediach społecznościowych oraz w ramach współpracy z portalem kontostudenta.pl.

Podstawowym jej celem jest budowanie świadomości oraz bezpieczeństwa finansowego młodych klientów w przystępny i ciekawy sposób. Tematyka obejmuje m.in. przedstawienie dostępnych form kredytowania i porównanie ich korzyści, wytłumaczenie pojęć bankowych, pokazanie, w jaki sposób planować finansowanie, aby zobowiązanie nie przerosło klienta. Bank podpowiada też, jak budować swoją historię i wiarygodność kredytową pod kątem przyszłych potrzeb finansowych.

Przeczytajcie także: Pekao drugi na rynku kredytówek

Poradnik "Kredytowe ABC" i kampania są skierowane do klientów, którzy wchodzą w dorosłość. Osoby te posiadają już zwykle takie produkty finansowe jak konto, karta czy lokata. Z przeprowadzonych na zlecenie Pekao badań wynika też, że połowa z nich skorzystała już z pożyczki lub kredytu. Są to głównie bankowe kredyty gotówkowe (19 proc.), debet na karcie kredytowej (16 proc.), kredyt ratalny (14 proc.). Bank zakłada, że wkrótce część przedstawicieli tego grona będzie chciała się bardziej usamodzielnić, więc poszuka najlepszego dla siebie finansowania.

Młodzi dorośli to kolejna grupa, której wiedzę o finansach Pekao chce wzmacniać – bank prowadzi już działania edukacyjne skierowane do najmłodszych, np. w ramach aplikacji PeoPay Kids, ale też stara się uwrażliwiać na tematy finansowe seniorów.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies