Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Z usługi InPost Pay korzysta już 1 mln osób. Została udostępniona jesienią 2023 r.

Rozwiązanie jest już dostępne w ponad 100 sklepach i ma pojawiać się w kolejnych. Trafi też na rynki zagraniczne, na których działa już InPost

Z InPost Pay korzysta już 1 mln użytkowników, o czym poinformował dziś w komunikacie prasowym operator usługi. To dużo, jeśli weźmie się pod uwagę, że narzędzie udostępniono jesienią 2023 roku. Warto jednak pamiętać, że liczba podana przez InPost dotyczy klientów, którzy aktywowali usługę. Nie podano, jaka część z nich aktywnie korzysta z tego rozwiązania. Natomiast z aplikacji InPost Mobile, w której funkcja InPost Pay jest dostępna, korzysta 12 mln osób.

Przeczytajcie także: Worldline i Credit Agricole przedstawiają CAWL

InPost Pay to rozwiązanie, które ma upraszczać proces zakupowy. Zgodnie z deklaracją przedstawicieli InPostu dla klienta oznacza to większą wygodę, a dla sklepu mniejsze ryzyko porzucenia koszyka na ostatnim etapie zakupów. Na karcie produktu lub we wspomnianym koszyku wystarczy wybrać opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay", a następnie przejść do InPost Mobile, aby dokończyć transakcję.

Klient określa metodę dostawy i płatności tylko raz – podczas rejestracji. W trakcie zakupów apka zaproponuje wskazane opcje automatycznie. Do wyboru są popularne rozwiązania płatnicze: karty Visy i Mastercarda, cyfrowe portfele Apple i Google oraz Blik. Przesyłka może trafić do paczkomatu, punktu odbioru InPostu, ale też być wysłana na adres wskazany przez konsumenta. Wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Przeczytajcie także: Alior wprowadza funkcję "Doładuj konto"

Przedstawiciele InPostu podkreślają, że rozwiązanie będzie rozwijane. Obecnie dostępne jest w ponad 100 sklepach, a wkrótce pojawi się w kolejnych. Wiceprezes InPostu Szymon Wałach powiedział też niedawno w rozmowie z cashless.pl, że w przyszłości InPost Pay trafi na inne rynki, na których działa firma. W usłudze pojawią się też nowe funkcje, a jedną z nich mogą być płatności odroczone. Z kolei szef InPostu Rafał Brzoska uznał to narzędzie za najważniejszy produkt w historii firmy od chwili uruchomienia pierwszego paczkomatu. W plebiscycie Cashless Pay 2023, InPost Pay został wybrany przez czytelników jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 r.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies