Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Embedded insurance do rowerów Gazelle. Jednoślady i ich użytkownicy będą bezskładkowo objęci ubezpieczeniem

Ochronę w ramach ubezpieczenia dla rowerzystów zapewnia Colonnade

Polski dystrybutor rowerów marki Gazelle postanowił dodawać do każdego roweru ubezpieczenie chroniące jednoślad oraz jego właściciela. Klient nie płaci za polisę, nie musi też rejestrować się czy zostawiać swoich danych osobowych, aby zostać objętym ubezpieczeniem – jest ono przypisane do roweru. Rozwiązanie zostało przygotowane przez brokera ubezpieczeniowego Mentor, a ochronę zapewnia Colonnade.

Przeczytajcie także: Rankomat umożliwia porównanie polis na podstawie tylko kilku danych

Oferta obejmuje ubezpieczenie casco roweru oraz OC i NNW użytkownika. Ochrona rozpoczyna się w momencie zakupu roweru i trwa 12 miesięcy. Suma ubezpieczenia roweru to jego cena zakupu (maksymalnie 30 tys. zł). Polisa obejmuje kradzież, zniszczenia i uszkodzenia niepodlegające gwarancji i niewynikające z normalnego zużycia związanego z eksploatacją. Właściciel roweru może więc liczyć na rekompensatę np. gdy jego rower zostanie uszkodzony po zderzeniu z inną osobą czy przedmiotem, a także gdy jednoślad zostanie skradziony, pod warunkiem, że był zabezpieczony. – W przypadku szkody całkowitej, czyli kradzieży lub uszkodzenia uniemożliwiającego naprawę roweru, ubezpieczony otrzymuje drugi taki sam rower lub o podobnych parametrach – wskazuje Piotr Gnat, broker z Mentora, odpowiedzialny za projekt. – Zwolennicy rowerów elektrycznych docenią zaś zapewne uwzględnienie w zakresie ochrony szkód wywołanych przez przepięcia – dodaje.

OC rowerzysty chroni go w razie wyrządzenia szkód podczas jazdy, np. w wyniku potrącenia pieszego. Z kolei NNW zapewni wsparcie finansowe w sytuacji, gdy użytkownik roweru będzie miał wypadek i dozna trwałego uszczerbku na zdrowiu.

Przeczytajcie także: Telematics Technologies ma nowego udziałowca

Gazelle to holenderska marka oferująca rowery premium. – W wielu przypadkach chęć zakupu drogiego roweru wiąże się z obawą jego utraty np. w wyniku kradzieży. Nasze rozwiązanie ma zniwelować obawy przed zakupem i zapewnić dodatkową wartość dla klienta końcowego. Widzimy wiele obszarów, w których możemy wesprzeć producentów i dealerów w wyróżnieniu ich oferty na tle konkurencji – dodaje Anna Penther, dyrektor biura produktów masowych i affinity w Mentorze.

Program jest ciekawym przykładem tzw. embedded insurance – ubezpieczeń wbudowanych, czyli dystrybuowanych przez podmiot nieubezpieczeniowy, jako dodatek do jego produktu. W tym przypadku wybrano model, w którym ubezpieczenie staje się integralną częścią oferty, a klient nie ponosi osobno jego kosztu.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies