Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Barbora opuszcza Polskę. Firma narzeka na słaby popyt i chce się skupić na innych rynkach

Zarządzająca sklepem internetowym z artykułami spożywczymi Barbora, weszła do Polski w czasie pandemii

Barbora przestanie świadczyć usługi w Polsce na początku marca. Operator platformy e-commerce, specjalizujący się w dostawach zakupów spożywczych, będzie działał na naszym rynku tylko do niedzieli i opuści go po trzech latach obecności.

Przeczytajcie także: Pocztowy przeniesie do chmury bankowość elektroniczną

Początkowo firma należąca do litewskiej Maxima Group oferowała swoje usługi w Warszawie i okolicy. W pandemii nastąpił prawdziwy wysyp startupów obsługujących kupujących żywność online zamawiających z dostawą do domu. Z czasem popyt jednak osłabł, co w połączeniu z dużą konkurencją okazało się zabójcze dla wielu graczy z tego segmentu.

Przeczytajcie także: Karol Sadaj w radzie nadzorczej eGabinetu

Zdawało się, że Barborę problemy te omijają, bo firma otwierała biznes w kolejnych miastach. Tak było do listopada ubiegłego roku, kiedy wstrzymano realizację dostaw na terenie Wrocławia i jego najbliższych okolic. Ostatnio podmiot działał w kilku aglomeracjach, m.in. w Trójmieście, Warszawie czy Katowicach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies