Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Koniec starej aplikacji Santandera. Aby korzystać z bankowości mobilnej, trzeba pobrać aktualizację

Na dziś zaplanowano wyłączenie starej aplikacji banku – klienci, którzy dotychczas nie zaktualizowali oprogramowania, nie będą mogli się zalogować do bankowości mobilnej

Santander zaplanował na dziś wyłączenie starej wersji aplikacji Santander mobile. Oznacza to, że osoby, które dotychczas nie pobrały aktualizacji oprogramowania, nie dostaną się do bankowości mobilnej. Przy próbie logowania wyświetli się komunikat, że powinny pobrać aktualną wersję aplikacji banku.

Przeczytajcie także: Już za dwa tygodnie wyniki Cashless Cities

Santander udostępnił nową aplikację 4 września i od tego czasu stopniowo prosił klientów, by korzystali z tej wersji. Osoby, które mają włączoną funkcję automatycznej aktualizacji w swoim telefonie, nie musiały nic w związku z tym robić – po udostępnieniu im nowej wersji aplikacji oprogramowanie zaktualizowało się automatycznie, o czym przekonywali się, widząc nowy ekran powitalny. Pozostali klienci musieli samodzielnie pobrać nową wersję ze sklepów Google Play lub App Store. O tym, że mogą już to zrobić, informował ich przycisk "Aktualizuj" obok logo aplikacji. Osoby, które ignorowały tę wiadomość, mogły nadal korzystać ze starej apki – ale tylko do dziś.

Co istotne, zaktualizować swoją apkę musieli również ci użytkownicy, którzy od dłuższego czasu korzystali już z nowej wersji oprogramowania, ale w ramach pilotażu. Osoby, które zainstalowały pilotażową apkę Santander OneApp Polska, powinny ją już odinstalować, a do mobilnego bankowania używać standardowej aplikacji Santander mobile – w zaktualizowanej wersji. Więcej na ten temat w tekście: Santander kończy pilotaż nowej aplikacji. Aby z niej korzystać, trzeba będzie ją ponownie aktywować.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia w PKO BP

A o samej aplikacji nowej generacji Santandera mogliście już sporo przeczytać w serwisie cashless.pl. Warto jednak przypomnieć, że została przygotowana na kilka rynków, na których działa bank, ale dostosowano ją także do specyfiki poszczególnych krajów, angażując do prac m.in. specjalistów z Polski. Przedstawiciele banku uważają, że to właśnie gwarantuje, iż apka będzie odpowiadać standardom bankowości mobilnej w Polsce. Będzie zawierać wszystkie najważniejsze funkcje, które znane są z rozwiązań oferowanych przez inne banki.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies