Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Wszystko.pl stawia na paczkomaty. Operator platformy podpisał umowę z InPostem

Marketplace wszystko.pl należy do Grupy Comarch. Powstawał przez dwa lata, ruszył w czerwcu tego roku

Grupa InPost nawiązała współpracę z operatorem platformy e-commerce wszystko.pl. Strony poinformowały, że w ramach programu wszystko+ sprzedawcy będą mogli m.in. zaoferować klientom atrakcyjne ceny dostawy przesyłek nie tylko do paczkomatów.

Przeczytajcie także: Insurtech wefox poszerza ofertę polis dla kierowców

InPost ma się zająć zarówno dostarczaniem paczek za pośrednictwem kurierów, jak i z pomocą urządzen automatycznych. Umowa przewiduje nie tylko współpracę w zakresie logistyki, ale też np. wspólne akcje marketingowe, które mają wspomóc sprzedawców i wypromować samę platformę.

Marketplace wszystko.pl należy do Grupy Comarch i powstawał przez dwa lata – o jego starcie mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl w czerwcu. W jego ofercie znalazły się m.in. produkty z kategorii: elektronika, moda, uroda, zdrowie, dziecko, dom i ogród, motoryzacja czy firma i usługi. Serwis na razie jest dostępny za pośrednictwem przeglądarki internetowej, ale firma pracuje także nad aplikacją mobilną.

Przeczytajcie także: Mercedes nawiązał współpracę z Mastercardem

W II kw. InPost posiadał w Polsce przeszło 20,6 tys. paczkomatów. Z danych zebranych przez serwis cashless.pl wynika, że firma pozostaje zdecydowanym liderem na rynku urządzeń tego typu, ale inni gracze dynamicznie rozbudowują swoje sieci. Wszystkich urządzeń paczkowych w Polsce jest już przeszło 33 tys. Więcej na ten temat w tekście Na polskim rynku działa już ponad 33 tys. automatów paczkowych. Zmiana w czołówce rankingu największych sieci.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies