Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowość w NNW szkolnym w Warcie. Agenci wygenerują kody rabatowe dla klientów kupujących online

Agent może wygenerować kilka różnych kodów wielokrotnego użytku, które przekaże klientom indywidualnym lub placówkom oświatowym

Warta przygotowała nowe rozwiązanie do sprzedaży ubezpieczeń NNW szkolnych. Osoby zainteresowane polisą mogą kupić ją online na stronie internetowej Warty, korzystając przy tym z kodu rabatowego przekazanego im przez agenta. Po wpisaniu kodu klient zyskuje niższą cenę, zaś polisa przypisywana jest do danego pośrednika, któremu naliczana jest prowizja za sprzedaż.

Przeczytajcie także: Spada szkodowość na drogach, ale rosną odszkodowania

Ten model dystrybucji jako pierwszy do ubezpieczeń szkolnych wprowadził serwis bezpieczny.pl, a rozwiązanie chętnie przejęli kolejni ubezpieczyciele. Klienci zyskują bowiem wygodę zakupu online i możliwość wyboru adekwatnego dla siebie zakresu, a agenci chętnie kierują ich na ścieżkę samoobsługową, która odejmuje pośrednikowi pracy, przy jednoczesnym zachowaniu prowizji.

Co ciekawe, w narzędziu wprowadzonym przez Wartę, do agenta nie jest przypisany jeden, z góry narzucony kod rabatowy. Pośrednik może mieć ich kilka, a generuje je sam w systemie agencyjnym ubezpieczyciela, ustalając przy tym, z jakiej zniżki będzie mógł skorzystać klient posługujący się tym kodem. Każdy kod jest wielorazowego użytku. Maksymalny rabat wynosi 10 proc. W panelu sprzedaży agent może potem śledzić efektywność poszczególnych kodów – sprawdzi bowiem, ile kalkulacji wykonano z wykorzystaniem danego kodu i ile polis zawarto.

Przeczytajcie także: Unilink poszerza ofertę ubezpieczeń szkolnych

Aby ułatwić klientowi zakup polisy z kodem, agent może wygenerować specjalny link, który będzie prowadził do strony z już naliczoną zniżką od danego pośrednika. Linki (zarówno te z zaszytym kodem, jak i ogólne, przy których agent dodatkowo podaje klientowi kod do wpisania) pośrednik może przesyłać zarówno do klientów indywidualnych, którzy zapytają go o ubezpieczenie, jak i do szkół, przedszkoli czy żłobków.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies