Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Długa przerwa techniczna w aplikacji moBiLET. Przez cały dzień nie będzie można kupować biletów i płacić za parking

To ważna informacja także dla klientów banków, bo kilka instytucji przy biletach i parkingach współpracuje właśnie z moBiLET-em

Na najbliższą niedzielę operator aplikacji moBiLET zaplanował przerwę techniczną. Co ciekawe będzie ona dość długa, bo potrwa od godz. 5.30 aż do godz. 18. W tym czasie nie będzie można kupować biletów komunikacji miejskiej, ani opłacać postoju w strefach płatnego parkowania w centrach miast.

Przeczytajcie także: W tych miastach za parkowanie w centrach miast można płacić aplikacjami

To może być szczególnie ważne dla pasażerów komunikacji miejskiej korzystających z biletów jednorazowych czy krótkookresowych, np. podczas wyjazdów turystycznych. W większości miast w strefach płatnego parkowania w weekendy nie trzeba płacić za postój, ale są tu wyjątki. Szczególnie w letnich kurortach często parkowanie jest płatne przez cały tydzień. Tak jest np. w śródmieściu Gdyni.

Przeczytajcie także: SkyCash na liście ostrzeżeń KNF

Informacja o przerwie technicznej operatora moBiLET może być istotna dla klientów kilku banków, które z tą firmą współpracują przy sprzedaży biletów komunikacyjnych i parkingowych. W trakcie prac technicznych przejazdów i postojów nie będzie można opłacać także za pośrednictwem bankowości mobilnej. Dotyczy to takich instytucji jak: Alior, BNP Paribas, ING, Millennium, PKO BP, Santander i VeloBank.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies