Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Nowości w apce CA24 Mobile: wyszukiwarka i asystent finansowy

Personal Finance Manager ma pomóc zarządzać budżetem domowym. Wyszukiwarka zaś ułatwi poruszanie się po aplikacji

Credit Agricole wprowadził do swojej aplikacji CA24 Mobile dwie nowości. Pierwszą z nich jest Personal Finance Manager, który ma pomóc klientom analizować ich wydatki i wpływy na konto. Na razie z rozwiązania mogą korzystać klienci indywidualni, jednak wkrótce funkcja ma być oferowana również firmom.

Przeczytajcie także: Revolut zmieni logo?

Funkcja ma umożliwić dokładne przyjrzenie się domowemu budżetowi, a ułatwią to przygotowane przez bank wykresy. Klienci indywidualni do Personal Finance Managera mogą przejść z ekranu „Pieniądze” lub „Majątek”. Ten pierwszy uwzględnia tylko bieżące środki w danym okresie, a drugi bierze pod uwagę również inne zasoby, takie jak ubezpieczenia, oszczędności czy pozostałe rachunki, a dodatkowo można do niego wprowadzić informacje np. o posiadanych nieruchomościach czy wartościowych przedmiotach.

Użytkownik ma dostęp do analizy wydatków, w ramach której wszystkie transakcje są podzielone według kategorii. Jak podkreślają przedstawiciele Credit Agricole, kluczowe w tym przypadku było opracowanie technologii dokładne przypisującej działania do konkretnych kategorii, tak aby można było z danych wyciągać odpowiednie wnioski. W razie potrzeby klient może też samodzielnie zmienić kategorię wydatku. Statystyki z danego miesiąca są porównywane do poprzednich okresów, co ma pozwolić na obserwację swojego budżetu i lepsze zarządzanie nim.

Personal Finance Manager ma być sukcesywnie wdrażany u kolejnych klientów. Wszyscy użytkownicy będą mogli z niego korzystać pod koniec sierpnia. Potem rozwiązanie ma zostać udostępnione klientom biznesowym.

Przeczytajcie także: Autostrady w apce VeloBanku

Drugą zmianą jest nowa wyszukiwarka, która ma ułatwić dotarcie do niezbędnych informacji. Narzędzie jest dostępne na ekranie głównym oraz w menu na dole aplikacji, a może służyć do wyszukania przelewu, odbiorcy, transakcji, ale też produktu klienta, ofert bankowych, funkcji w aplikacji czy oferty w Klubu Korzyści. Dzięki niej użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu oczekiwanej funkcji – wystarczy, że wpisze kilka pierwszych liter, a wyświetlą mu się podpowiedzi prowadzące do odpowiednich funkcji czy informacji.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies