Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao i Tpay rozwijają ofertę internetowych płatności ratalnych. Rozwiązanie powstało z myślą o większych koszykach zakupowych

Usługa pojawiła się na rynku pod koniec ubiegłego roku i początkowo dotyczyła zakupów o mniejszej wartości

Pekao oraz Tpay rozwijają ofertę płatności ratalnych online, z których mogą korzystać klienci e-sklepów. Bramka płatnicza Tpay umożliwia konsumentom opłacenie zakupów z wykorzystaniem oferty ratalnej rodzimego banku. Klient nie musi jednak kontaktować się z pracownikiem tego ostatniego, a decyzja kredytowa może zapaść w kilka minut od wypełnienia wniosku.

Przeczytajcie także: Allegro Pay Business wkrótce również dla użytkowników kont zwykłych

Na temat wdrożenia tego rozwiązania mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl jeszcze pod koniec ubiegłego roku. Wówczas internetowi sprzedawcy mogli zaoferować klientom dwa rozwiązania: raty 1 proc. oraz 3 x 0 proc., które są najlepszym rozwiązaniem dla mniejszych zakupów (do 1,5 tys. zł). Nowe wdrożenie dotyczy zaś koszyków zakupowych o wartości kilku tys. zł. W ich przypadku preferowanymi rozwiązaniami są raty 0,7 proc. (do 50 miesięcy) oraz 10 x 0 proc.

Przeczytajcie także: Allianz wprowadza nowe ubezpieczenie Moja Podróż

Tpay zapewnia, że wspiera sklepy internetowe we wprowadzaniu płatności ratalnych. Poinformowano również, że proces kredytowy jest dostosowany do urządzeń mobilnych, a finansowanie do 20 tys. zł wymaga jedynie oświadczenia o dochodach i jest dostępne w trybie 24/7. Bank podczas weryfikacji tożsamości klienta wykorzystuje możliwości otwartej bankowości oraz wideoweryfikację, a w przypadku swoich klientów także apkę PeoPay oraz serwis Pekao24.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: PEKAO, TPAY, RATY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies