Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Pekao wkracza na rynek kredytów ratalnych w e-commerce. Partnerem banku jest Tpay

Instytucja zapewnia, że wniosek kredytowy nie jest skomplikowany, a podjęcie decyzji o przyznaniu pożyczki może nastąpić w ciągu kilku minut

Pekao i Tpay poinformowały o uruchomieniu nowej usługi dla klientów sklepów internetowych. Za pośrednictwem bramki płatniczej tego drugiego podmiotu można płacić za zakupy, korzystając z oferty ratalnej rodzimego banku.

Przeczytajcie także: PKO BP uruchomił usługę płatności odroczonych

Proces wnioskowania o kredyt wykorzystuje rozwiązania opracowane przez Pekao. Spółka zapewnia, że wniosek jest krótki, a decyzja kredytowa może być podjęta w ciągu kilku minut. Bank podczas weryfikacji tożsamości klienta wykorzystuje możliwości otwartej bankowości oraz wideoweryfikację, a w przypadku swoich klientów także apkę PeoPay oraz serwis Pekao24.

Klienci sklepów internetowych mają dostęp do tej formy finansowania przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Usługa pozwala wykorzystać do 20 tys. zł przy zastosowaniu oświadczenia o dochodach. Klient na spłatę ma maksymalnie 60 miesięcy, przewidziano też raty 0 proc.

Przeczytajcie także: Platforma Apfino z płatnościami natychmiastowymi dla firm

Przedstawiciele Pekao zapewniają, że to pierwszy krok banku w tej linii biznesowej, ale jednocześnie podkreślają, że strategia na najbliższe lata zakłada zauważalne wejście w segment sprzedaży ratalnej. Warto też przypomnieć, że Pekao posiada udziały w Tpay, a sam bank znajduje się w grupie PZU. Kilka miesięcy temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że Tpay oraz bank zapewnią ubezpieczycielowi obsługę płatności internetowych. Dla Pekao był to debiut na rynku e-commerce.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies